dc.contributor.advisor |
Rutkowski, Marek |
|
dc.contributor.author |
Bagiński, Rafał |
|
dc.date.accessioned |
2013-12-27T08:35:12Z |
|
dc.date.available |
2013-12-27T08:35:12Z |
|
dc.date.issued |
2013-09-10 20:47:24 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/2710 |
|
dc.description.abstract |
Poniższa praca jest zbiorem wskazówek, które mogą pomóc w zbudowaniu skutecznej marki menedżera. Wnioski zawarte w pracy są poparte przeprowadzonymi badaniami realizowanymi wśród studentów i absolwentów szkół wyższych na terenie Małopolski w 2013 roku. Autor porusza aspekty teoretyczne jak i praktyczne istotne w procesie efektywnego kształtowania marki menedżera. Treść przedstawia możliwości kreowania marki menedżera. Przy pisaniu niniejszej pracy wykorzystano literaturę przedmiotu, zarówno literaturę zwartą, jak i czasopiśmienniczą. Dzięki tym źródłom zawarte zostały m.in. techniki oceny efektywności kształtowania marki menedżera. W pracy ujęto także sposoby komunikowania się za pomocą public relations. Wskazano również nowoczesne sposoby komunikowania się w świecie wirtualnym i wykorzystywanie ich, jako narzędzi do tworzenia relacji biznesowych. Poza tym przedstawione zostały sylwetki sądeckich menedżerów dwóch epok - jako przykład sukcesu podczas tworzenia marki menedżera. Wynikiem tej pracy jest zbudowanie modelu menedżera, począwszy od identyfikacji tożsamości, wykształcenia aż po realizację etapów kariery zawodowej. |
pl |
dc.description.abstract |
The thesis which I am enclosing below is kind of a collection of tips that may help build a successful brand manager. The conclusions of the work is supported by examinations carried out among students and graduates in the Lesser Poland region in 2013. The author discusses aspects of theory and practice in the effective development of the brand manager. Content presents opportunities how to create brand manager. In a wider perspective was raised an exact scheme how to build personal branding. During the creating text below was used literature widely known both - traditional as well as new publications with a fresh perspective on the issues raised. With this literature are set forth techniques to assess the efficiency of promoting the brand manager. In thesis are also recognized ways of communicating with public relations. It was also pointed modern means of communication in the virtual world and use them as tools to build business relationships. It also includes profiles of managers from New Sacz from two generations - as an example of success in creating brand manager. The result of written content of the work is to build a model of identification Identity Manager on the implementation stages of their career choices with regard to education. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
marka |
pl |
dc.subject |
menedżer |
pl |
dc.subject |
public relations |
pl |
dc.subject |
personal branding |
pl |
dc.subject |
tożsamość osoby |
pl |
dc.subject |
wizerunek |
pl |
dc.subject |
komunikacja |
pl |
dc.subject |
social network |
pl |
dc.subject |
brand |
pl |
dc.subject |
manager |
pl |
dc.subject |
identity of the person |
pl |
dc.subject |
image |
pl |
dc.subject |
communication |
pl |
dc.title |
Efektywne kształtowanie wizerunku menedżera |
pl |
dc.title.alternative |
Effective creating the image of manager |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2013-12-05T12:10:03Z |
|