Rola pośrednika w kanałach dystrybucji usług ubezpieczeniowych na przykładzie Grupy PZU

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan
dc.contributor.author Majcher Marcin
dc.date.accessioned 2013-12-28T17:28:19Z
dc.date.available 2013-12-28T17:28:19Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2779
dc.description.abstract Celem pracy jest ocena roli pośrednika w kanałach dystrybucji usług ubezpieczeniowych. Zarysowane zostały podstawowe zagadnienia związane z koncepcjami marketingu-mix odniesione do sfery usług. Omówiono zasady i kryteria segmentacji rynku oraz elementy otoczenia wraz z założeniami organizacji działań marketingowych w firmie ubezpieczeniowej. W ramach strategii dystrybucji opisano główne kanały, ich charakterystykę oraz przedstawiono funkcje pośrednika w kanałach rynku. Scharakteryzowano rolę pośrednika ubezpieczeniowego grupy PZU i jego wpływ na działalność firmy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject ubezpieczenia pl
dc.subject marketing w ubezpieczeniach pl
dc.subject kanały dystrybucji pl
dc.subject działalność agenta ubezpieczeniowego pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject PZU pl
dc.title Rola pośrednika w kanałach dystrybucji usług ubezpieczeniowych na przykładzie Grupy PZU pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info