Strategia rozwoju małej firmy obuwniczej na przykładzie firmy Euro-Produkt w Jaśle

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozina, Andrzej
dc.contributor.author Data Grzegorz
dc.date.accessioned 2013-12-29T16:16:09Z
dc.date.available 2013-12-29T16:16:09Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2832
dc.description.abstract Celem przedsiębiorstwa jako organizacji jest po prostu przetrwanie w warunkach zmieniającego się otoczenia. Podstawowym warunkiem przetrwania organizacji będącej podmiotem gospodarującym jest rozszerzona reprodukcja zaangażowanego w nim kapitału, a więc generowanie zysku. Cele te wynikają z natury przedsiębiorstwa, nie wchodzą, zatem do zbioru wariantów decyzji planistycznych dotyczących wyboru istoty celów przedsiębiorstwa. Przedmiotem decyzji jest natomiast stopień ich natężenia w czasie, wynikających z aspiracji rozwojowych konkretnego przedsiębiorstwa i związanych z nim potrzeb kapitałowych. W niniejszej pracy przyjęto zasadę, że każda firma powinna posiadać własną strategię zarządzania. Celem pracy jest przedstawienie założeń budowy strategii rozwojowej małego przedsiębiorstwa produkującego obuwie. Ważna jest też odpowiedź na pytanie czy firma może efektywnie funkcjonować bez strategii rozwojowej? pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject alians strategiczny pl
dc.subject branża obuwnicza pl
dc.subject handel detaliczny pl
dc.subject rynek obuwniczy pl
dc.subject macierz portfelowa atrakcyjności rynku pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.title Strategia rozwoju małej firmy obuwniczej na przykładzie firmy Euro-Produkt w Jaśle pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info