Rola strategii i rozwoju procesów sprzedaży jako istotny element dystrybucji produktów premium, na przykładzie amerykańskiego kanału filmowego HBO

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Klisiński, Janusz
dc.contributor.author Pęksa Maciej
dc.date.accessioned 2013-12-29T17:54:20Z
dc.date.available 2013-12-29T17:54:20Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2837
dc.description.abstract Analiza zmian na dzisiejszym rynku nasuwa myśl, że umiejętność dopasowywania strategii marketingowej i sprzedażowej produktu oraz ciągłe badanie potrzeb klienta będzie czynnikiem krytycznym przesądzającym o sukcesie firmy. W wielu wypadkach decydującym o tym, kto utrzyma się na rynku i zwycięży w walce konkurencyjnej. Celem pracy jest udowodnienie roli strategii i rozwoju procesów sprzedaży w rozszerzeniu dystrybucji produktu i sukcesie firmy, a w szczególności:1.Przedstawienie rozwoju dystrybucji produktu premium na podstawie amerykańskiego kanału filmowego HBO. 2.Udowodnieni roli innowacyjności w procesach dystrybucji. W niniejszej pracy autor przede wszystkim będę chciał wykazać, że oczekiwane przez firmę wyniki sprzedażowe są uwarunkowane rynkiem, cechami produktu, budżetem inwestycyjnym, prowadzonymi działaniami marketingowymi, ale także strategią sprzedaży i innowacyj noścą jej działania oraz ciągłymi poszukiwaniami nowych rozwiązań. To ona pozwala walczyć z konkurencją oraz innymi przeciwnościami w drodze do odniesienia sukcesu. Dokonana przez autora analiza rynku, sprzedaży HBO na podstawie danych firmy, mix dystrybucyjny firmy HBO, towarzyszące mu działania marketingowe oraz zachowania konsumentów dążą do powyższego celu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject sprzedaż detaliczna pl
dc.subject media pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject telewizja kablowa pl
dc.subject HBO pl
dc.subject kanały filmowe pl
dc.subject strategie sprzedaży pl
dc.subject innowacyjność pl
dc.title Rola strategii i rozwoju procesów sprzedaży jako istotny element dystrybucji produktów premium, na przykładzie amerykańskiego kanału filmowego HBO pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info