dc.contributor.advisor |
Malczak, Jan |
|
dc.contributor.author |
Jajeśnica Edyta |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-01T12:59:38Z |
|
dc.date.available |
2014-01-01T12:59:38Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/2942 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy jest prezentacja segmentacji klientów bankowości. Opisano zagadnienia związane z tematyką bankowości elektronicznej. Podjęto temat segmentacji i lojalności klientów – opisano kryteria, procedury i strategie segmentacji. Przedstawiono teorię metodologii badań ankietowych, na której oparto przeprowadzoną ankietę. Opisano praktyczne zastosowanie bankowości elektronicznej i zasady funkcjonowania badanego zagadnienia na przykładzie wybranych banków. Dokonano analizy badania, opisano wnioski oraz wyznaczono segmenty rynku i wybrano rynek docelowy. Przeprowadzono badanie lojalności poszczególnych segmentów rynku i zaproponowano strategię rozwoju dla tych segmentów. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
zarządzanie |
pl |
dc.subject |
bankowość |
pl |
dc.subject |
bankowość elektroniczna |
pl |
dc.subject |
segmentacja klientów |
pl |
dc.subject |
lojalność klientów |
pl |
dc.subject |
zabezpieczenia w bankowości elektronicznej |
pl |
dc.subject |
elektroniczna obsługa klienta |
pl |
dc.subject |
e-banking |
pl |
dc.title |
Segmentacja klientów bankowości elektronicznej |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |