Segmentacja klientów bankowości elektronicznej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Jajeśnica Edyta
dc.date.accessioned 2014-01-01T12:59:38Z
dc.date.available 2014-01-01T12:59:38Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2942
dc.description.abstract Celem pracy jest prezentacja segmentacji klientów bankowości. Opisano zagadnienia związane z tematyką bankowości elektronicznej. Podjęto temat segmentacji i lojalności klientów – opisano kryteria, procedury i strategie segmentacji. Przedstawiono teorię metodologii badań ankietowych, na której oparto przeprowadzoną ankietę. Opisano praktyczne zastosowanie bankowości elektronicznej i zasady funkcjonowania badanego zagadnienia na przykładzie wybranych banków. Dokonano analizy badania, opisano wnioski oraz wyznaczono segmenty rynku i wybrano rynek docelowy. Przeprowadzono badanie lojalności poszczególnych segmentów rynku i zaproponowano strategię rozwoju dla tych segmentów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject bankowość pl
dc.subject bankowość elektroniczna pl
dc.subject segmentacja klientów pl
dc.subject lojalność klientów pl
dc.subject zabezpieczenia w bankowości elektronicznej pl
dc.subject elektroniczna obsługa klienta pl
dc.subject e-banking pl
dc.title Segmentacja klientów bankowości elektronicznej pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info