dc.contributor.advisor |
Wiktor, Jan W. |
|
dc.contributor.author |
Komoliubio Olga |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-01T13:02:45Z |
|
dc.date.available |
2014-01-01T13:02:45Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/2943 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy jest prezentacja kulturowych uwarunkowań marketingu międzynarodowego na przykładzie działalności korporacji McDonald’s na rynku rosyjskim. Przedstawiono koncepcję marketingu międzynarodowego – istotę, strategie i narzędzia oraz przedstawiono istotę, rodzaje i znaczenie kultury w marketingu międzynarodowym. Opisano kulturową specyfikę rynku rosyjskiego oraz przedstawiono strategię adaptacji korporacji McDonald’s do uwarunkowań kulturowych rynku rosyjskiego. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
marketing międzynarodowy |
pl |
dc.subject |
kulturowe uwarunkowania marketingu |
pl |
dc.subject |
strategia marketingu międzynarodowego |
pl |
dc.subject |
narzędzia marketingu międzynarodowego |
pl |
dc.subject |
segmentacja |
pl |
dc.subject |
kultura |
pl |
dc.title |
Kulturowe uwarunkowania marketingu międzynarodowego na przykładzie działalności korporacji McDonald's na rynku rosyjskim |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |