Techniki promocji i reklamy w Internecie oraz ich praktyczne wykorzystanie w świecie e-commerce na przykładzie firmy U-Swap

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podolak, Igor
dc.contributor.author Kudła Paweł
dc.date.accessioned 2014-01-01T14:13:01Z
dc.date.available 2014-01-01T14:13:01Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2950
dc.description.abstract Celem pracy jest prezentacja technik promocji i reklamy w Internecie oraz ich praktyczne wykorzystanie w świecie e-commerce na przykładzie firmy U-Swap.com. Opisano genezę Internetu oraz jego cechy jako medium komunikacji. Przedstawiono definicję e-biznesu i jego główne funkcje. Zaprezentowano różne rodzaje promocji stron oraz przedstawiono reklamę jako formę komunikacji masowej. Przedstawiono praktyczne wykorzystanie teorii e-biznesowych na podstawie U-Swap.com. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject e-commerce pl
dc.subject promocja pl
dc.subject reklama pl
dc.subject marketing pl
dc.subject e-biznes pl
dc.subject komunikacja pl
dc.subject Internet pl
dc.title Techniki promocji i reklamy w Internecie oraz ich praktyczne wykorzystanie w świecie e-commerce na przykładzie firmy U-Swap pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info