Możliwości wykorzystania Internetu w dystrybucji firmy przemysłowej na przykładzie firmy AD Polska Dakol

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Bielatowicz Grzegorz
dc.date.accessioned 2014-01-01T20:37:29Z
dc.date.available 2014-01-01T20:37:29Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3005
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza możliwości wykorzystania Internetu w dystrybucji firmy przemysłowej na przykładzie firmy AD Polska Dakol. Opisano dystrybucję na rynku przemysłowym. Przedstawiono Internet jako nowy kanał dystrybucji. Dokonano charakterystyki firmy AD Polska Dakol oraz zaprezentowano rolę i znaczenie dystrybucji w działalności firmy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject Internet pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject rynek przemysłowy pl
dc.subject sklep internetowy pl
dc.subject rynek usług pl
dc.subject kanały dystrybucji pl
dc.title Możliwości wykorzystania Internetu w dystrybucji firmy przemysłowej na przykładzie firmy AD Polska Dakol pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info