Wykorzystanie analizy morfologicznej w poszukiwaniu nowej formy reklamowania produktu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Ujwary-Gil, Anna
dc.date.accessioned 2013-07-03T11:12:16Z
dc.date.available 2013-07-03T11:12:16Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Marketing i Rynek, 2003, nr 6, s. 2-6 pl
dc.identifier.issn 1231-7853
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/300
dc.description Artykuł dostępny również na stronie : http://works.bepress.com/anna_ujwary-gil/doctype.html pl
dc.description.abstract Celem artykułu jest próba ukazania możliwości wykorzystania analizy morfologicznej w poszukiwaniu nowej formy zareklamowania produktu (usługi) oraz ocena uzyskanego rozwiązania w kontekście skuteczności przeprowadzonej procedury morfologicznej na konkretnym przykładzie. Ponadto autorka w oparciu o istniejące w literaturze przedmiotu możliwe zastosowania analizy morfologicznej dokonała ich klasyfikacji na: intuicyjne, techniczno-technologiczne oraz naukowo-badawcze, wskazując tym samym obszary, w których metoda ta może być z powodzeniem stosowana. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ *
dc.subject analiza morfologiczna pl
dc.subject reklama produktu pl
dc.subject reklama usług pl
dc.title Wykorzystanie analizy morfologicznej w poszukiwaniu nowej formy reklamowania produktu pl
dc.type article pl


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info