Kształtowanie strategii rozwoju organizacji na przykładzie David S. Smith Packaging Poland S.A

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Wijata Sylwia
dc.date.accessioned 2014-01-03T06:52:19Z
dc.date.available 2014-01-03T06:52:19Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3148
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy było ukazanie procesu kształtowania i wdrażania strategii rozwoju firmy oraz zmian organizacyjnych jakie on wywołuje. Proces ten został przedstawiony na przykładzie David S. Smith Packaging Poland S.A., gdzie potrzeba zmian kierunków strategicznych była wynikiem zarówno przekształceń własnościowych, jak i nowych tendencji na rynku opakowań. Badania empiryczne były prowadzone w miesiącach: marzec – czerwiec 2000 roku. Rozważania zostały poświęcone głównie Wydziałowi Tektury Falistej i Opakowań Zbiorczych (P1) oraz Wydziałowi Opakowań Jednostkowych (P2), które generują największe obroty firmy (odpowiednio 70% i 20%). pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategia rozwoju firmy pl
dc.subject zarządzanie rozwojem firmy pl
dc.subject metody portfelowe pl
dc.subject controlling strategiczny pl
dc.subject cykl życia produktów pl
dc.subject planowanie strategiczne pl
dc.title Kształtowanie strategii rozwoju organizacji na przykładzie David S. Smith Packaging Poland S.A pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info