Abstract:
Celem niniejszej pracy jest pokazanie, jak przy pomocy dość prostych metod statystycznych i pewnego zasobu danych poznać i wykorzystać percepcję klienta. Wspominając o prostych narzędziach statystycznych mam na myśli zarówno statystyki opisowe oraz histogramy jak i bardziej zaawansowane metody jak chociażby metodę Servqal, która w szczątkowej formie zostanie wykorzystana w niniejszej pracy. Założonym sobie celem będzie zarówno właściwe pozyskanie danych jak i ich późniejsza obróbka. Do analizowania danych i przedstawiania wyników posłużę się pakietami Mathemmatica, Statistica oraz Microsoft Exel. Na podstawie uzyskanych wyników postaram się stworzyć harmonogram działań zmierzających ku poprawie oceny przedsiębiorstwa Poczta Polska a dokładnie usługi kurierskiej „Pocztex Kurier Poczty Polskiej”. Moim autora będzie wykazanie, że nawet proste działania podejmowane na drodze poznania zachowań klienta mogą przynieść wiedzę potrzebną do podjęcia działań naprawczych lub rozwojowych.