Wartościowanie pracy stanowisk placówki wychowawczo - edukacyjnej na przykładzie Przedszkola Publicznego w Wojniczu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wdowiak, Wojciech
dc.contributor.author Chemłowska, Marta
dc.date.accessioned 2014-01-08T10:20:13Z
dc.date.available 2014-01-08T10:20:13Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3528
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest oszacowanie stopnia trudności pracy na poszczególnych stanowiskach w jednostce wychowawczo-edukacyjnej oraz ustalenie płac zasadniczych dla osób zajmujących dane etaty. Do tego celu została wykorzystana metoda wartościowania stanowisk pracy – „UMEWAP –95”. Hipoteza badawcza sprowadza się do udowodnienia przydatności tej metody do wartościowania pracy w placówkach wychowawczo-edukacyjnych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject wynagrodzenia pl
dc.subject formy płac pl
dc.subject wartościowanie pracy pl
dc.subject metoda „UMEWAP – 95” pl
dc.subject praca w przedszkolu pl
dc.subject karta pracy pl
dc.subject siatka płac pl
dc.subject stanowiska pracy pl
dc.title Wartościowanie pracy stanowisk placówki wychowawczo - edukacyjnej na przykładzie Przedszkola Publicznego w Wojniczu pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info