dc.contributor.advisor | Wdowiak, Wojciech | |
dc.contributor.author | Chemłowska, Marta | |
dc.date.accessioned | 2014-01-08T10:20:13Z | |
dc.date.available | 2014-01-08T10:20:13Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11199/3528 | |
dc.description.abstract | Celem niniejszej pracy jest oszacowanie stopnia trudności pracy na poszczególnych stanowiskach w jednostce wychowawczo-edukacyjnej oraz ustalenie płac zasadniczych dla osób zajmujących dane etaty. Do tego celu została wykorzystana metoda wartościowania stanowisk pracy – „UMEWAP –95”. Hipoteza badawcza sprowadza się do udowodnienia przydatności tej metody do wartościowania pracy w placówkach wychowawczo-edukacyjnych. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.rights | licencja niewyłączna | pl |
dc.subject | wynagrodzenia | pl |
dc.subject | formy płac | pl |
dc.subject | wartościowanie pracy | pl |
dc.subject | metoda „UMEWAP – 95” | pl |
dc.subject | praca w przedszkolu | pl |
dc.subject | karta pracy | pl |
dc.subject | siatka płac | pl |
dc.subject | stanowiska pracy | pl |
dc.title | Wartościowanie pracy stanowisk placówki wychowawczo - edukacyjnej na przykładzie Przedszkola Publicznego w Wojniczu | pl |
dc.type | masterThesis | pl |