Handel był jest i będzie jedną z najważniejszych części w życiu człowieka. To właśnie wymiana handlowa między krajami oraz kulturami sprawiła, że ludzie mogli poznać, zasmakować, zobaczyć rzeczy, o których nigdy nie ...
Celem pracy było przedstawienie teoretycznych aspektów e-biznesu oraz jego znaczenia w polskich przedsiębiorstwach.
Dokonano charakterystyki firmy oraz przybliżono rozwiązania e-biznesowe stosowane w firmie Wiśniowski w ...
Rozwój Internetu stworzył podstawy do zawierania transakcji i sprzedaży on-line. Coraz częściej internetowe serwisy żądają od użytkowników drobnych sum pieniędzy za różnego rodzaju usługi. Problematyka systemu mikropłatności ...
Celem pracy jest prezentacja technik promocji i reklamy w Internecie oraz ich praktyczne wykorzystanie w świecie e-commerce na przykładzie firmy U-Swap.com. Opisano genezę Internetu oraz jego cechy jako medium komunikacji. ...
Celem pracy jest przede wszystkim weryfikacja hipotezy mówiącej, że internetowa aplikacja obsługująca zamówienia klientów w zakładzie fotograficznym przyczyni się do rozwoju firmy. W przypadku pozytywnej weryfikacji, celem ...
Celem niniejszej pracy dyplomowej było zbadanie w jaki sposób przedsiębiorstwa
handlujące żywnością wykorzystują internetowe kanały dystrybucji. Aby zbadać powyższy temat zastosowałem analizę oraz badanie marketingowe w ...
Przedmiotem badań mojej pracy jest problematyka związana z bezpieczeństwem systemów e-bizesowych, jakimi są kantory internetowe oraz internetowe platformy wymiany walut, tak zwane internetowe giełdy walutowe. Wstępnie, ...
Celem niniejszej pracy jest zbadanie, jaki jest wpływ zachowań e-klientów na działania przedsiębiorców pracujących w branży e-commerce. W pierwszym rozdziale przedstawione zostanie pojęcie World Wide Web, jako globalnej ...
Celem niniejszej pracy jest prezentacja technik wykorzystywanych w marketingu internetowym, służących do kształtowania opinii użytkowników sieci oraz pozyskania nowych klientów, w szczególności młodych ludzi. Na wybór ...
W chwili obecnej, ze względu na dynamiczny rozwój Sieci Globalnej, marketing internetowy zyskuje coraz bardziej na znaczeniu jako stosunkowo tanie i skuteczne narzędzie promocji oraz sprzedaży produktów i usług. Ponadto, ...