dc.contributor.advisor |
Capiński, Marek |
|
dc.contributor.author |
Fąfara Piotr |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-13T23:19:04Z |
|
dc.date.available |
2014-01-13T23:19:04Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/3953 |
|
dc.description.abstract |
Problem upadłości jest popularnym tematem podejmowanym przez
środowiska polityków, naukowców, a także zwykłych obywateli.
Często zapomina się, że upadłość nie musi kończyć się bankructwem i likwidacją oraz postępowaniem upadłościowym syndyka i sądu. W wielu przypadkach wystarczy podjąć działania restrukturyzacyjne zmierzające do naprawy, poprawy i efektywniejszego zarządzania zasobami ludzkimi, finansowymi i technologicznymi firmy. Celem pracy jest analiza restrukturyzacji jako procesu naprawczego. Przedstawiono koncepcję prognozowania bankructwa jednostki gospodarczej oraz restrukturyzację jako proces naprawy upadającego przedsiębiorstwa. Dokonano oceny przeprowadzonych procesów restrukturyzacji w OZP S.A. na tle przemian w branży piwowarskiej. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
upadłość |
pl |
dc.subject |
bankructwo |
pl |
dc.subject |
restrukturyzacja przedsiębiorstw |
pl |
dc.subject |
prognozowanie bankructwa |
pl |
dc.subject |
branża piwowarska |
pl |
dc.subject |
restrukturyzacja rozwojowa |
pl |
dc.subject |
restrukturyzacja naprawcza |
pl |
dc.subject |
zarządzanie |
pl |
dc.title |
Restrukturyzacja jako proces naprawczy |
pl |
dc.type |
other |
pl |