Istota marketingu działalności usługowej na podstawie polskich kolei linowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Konopka Magdalena
dc.date.accessioned 2014-01-15T13:06:42Z
dc.date.available 2014-01-15T13:06:42Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4058
dc.description.abstract Marketing w działalności usługowej ma bardzo duże znaczenie, ponieważ rozwijając i unowocześniając bazę turystyczno-narciarską, doskonaląc obsługę, podnosi się jakość i komfort świadczonych usług. Praktyczna realizacja zarządzania marketingowego to kompleks działań podejmowanych przez firmę, na który składają się: planowanie, zbieranie informacji o rynku i konkurencji, tworzenie produktu odpowiadającego rynkowemu zapotrzebowaniu, wprowadzanie go na rynek przy zastosowaniu nowoczesnych technik i narzędzi marketingowych, a także stała kontrola rezultatów przedsiębiorstwa. Celem pracy jest prezentacja biznes-planu dla Polskich Kolei Linowych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject biznes-plan pl
dc.subject Polskie Koleje Linowe pl
dc.subject prognozowanie pl
dc.subject konkurencja pl
dc.subject narzędzia marketingu pl
dc.title Istota marketingu działalności usługowej na podstawie polskich kolei linowych pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info