Umiejętność podejmowania trafnych decyzji marketingowych na przykładzie słowackiego uzdrowiska „Bardejovske Kupele”

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Mackanisowa Lubica
dc.date.accessioned 2014-01-18T22:36:44Z
dc.date.available 2014-01-18T22:36:44Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4308
dc.description.abstract Podejmowanie decyzji jest tylko jedną z czterech podstawowych funkcji zarządzania. Zarządzanie obejmuje jeszcze organizowanie, przewodzenie i kontrolowanie. Menedżer jest tym, kto planuje i podejmuje decyzje, organizuje, kieruje i kontroluje zasoby ludzkie, finansowe, rzeczowe i informacyjne. Menedżer musi posiadać również dobre rozeznanie w zakresie zarządzania strategicznego. Zarządzanie strategiczne jest kompleksowym, ciągłym procesem zarządzania nastawionym na formułowanie i wdrażanie skutecznych strategii sprzyjających wyższemu stopniowi zgodności organizacji i jej otoczenia oraz osiągnięciu celów strategicznych. Głównym celem pracy magisterskiej jest przedstawienie teoretycznych podstaw proces podejmowania decyzji, a także jakie są metod i sposobów ich podejmowania. Następnie autorka przedstawia procesy podejmowania decyzji w praktyce na przykładzie słowackiego uzdrowiska "Bardejovské Kúpele". pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject organizacja i zarządzanie pl
dc.subject podejmowanie decyzji pl
dc.subject uzdrowisko "Bardejovské Kúpele" pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.title Umiejętność podejmowania trafnych decyzji marketingowych na przykładzie słowackiego uzdrowiska „Bardejovske Kupele” pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info