Reklama, promocja sprzedaży i public relations, jako instrumenty komunikacji marketingowej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Gacek Magdalena
dc.date.accessioned 2014-01-19T17:13:02Z
dc.date.available 2014-01-19T17:13:02Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4330
dc.description.abstract Komunikacja marketingowa, wraz z jej instrumentami, jest elementem wielu przedsiębiorstw, zwłaszcza dużych koncernów o zasięgu globalnym. Komunikacja marketingowa, scala ze sobą wszystkich uczestników rynku, zaspakaja ich potrzeby, ułatwia kontakt i wzajemną współpracę, a firmy jako nadawcy komunikatów w procesie komunikacji, próbują wpływać na swoich odbiorców w celu nakłonienia ich do wyboru odpowiedniego produktu, czy marki. Celem pracy jest analiza instrumentów komunikacji marketingowej, sieciowego przedsiębiorstwa sprzedaży detalicznej, firmy Ahold Polska. Przedstawiono charakterystykę procesu komunikacji marketingowej, jej istotę, elementy, cele i funkcje, modele komunikacji marketingowej, oraz jej procesy. Omówiono etapy skutecznej oraz nieskutecznej komunikacji marketingowej, prowadzące w ostateczności do wstępnej charakterystyki wybranych jej instrumentów, kończąc na refleksji dotyczącej jej przyszłości. Opisano wybrane instrumenty komunikacji marketingowej, promocję sprzedaży, instrumenty promocji sprzedaży, techniki, proces planowania oraz jej integrację z pozostałymi elementami komunikacji marketingowej a także public relations. Zaprezentowano historię firmy, genezę jej powstania, działalność oraz sytuację finansową firmy. Dokonano analizy przeprowadzonego wywiadu zogniskowanego przeprowadzonego wśród pracowników Działu Marketingu, który pozawala bliżej przyjrzeć się instrumentom wykorzystywanym w celu komunikacji firmy z otoczeniem. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject kompozycja marketingowa pl
dc.subject reklama pl
dc.subject public relations pl
dc.subject promocja pl
dc.subject sprzedaż pl
dc.subject promocja sprzedaży pl
dc.title Reklama, promocja sprzedaży i public relations, jako instrumenty komunikacji marketingowej pl
dc.title.alternative Advertising, sales promotion and public relations as instruments of marketing communication en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info