Identyfikacja działań kształtujących wizerunek firm na przykładzie Przedsiębiorstwa Handlowo- Usługowego LOBOS Sp. z o.o

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Blak Marzena
dc.date.accessioned 2014-01-19T20:58:51Z
dc.date.available 2014-01-19T20:58:51Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4354
dc.description.abstract Znaczenie wizerunku firmy rośnie wraz z rozwojem rynku, na którym ona działa, oraz konkurencji. Konsumenci mając możliwość wyboru spośród wielu podobnych towarów, kierują swoje zainteresowanie w stronę producentów, do których mają zaufanie ponieważ oprócz produktu dostają coś więcej, wartość dodaną. Nazywa się to lojalnością wobec marki, wynikającą z uprzedniego zadowolenia z nabytego towaru. Korzystny wizerunek firmy zapewnia jej odpowiednią siłę rynkową i roztacza swojego rodzaju parasol ochronny nad jej produktami, gwarantując im zauważalność na rynku, a także zwiększa skuteczność stosowanego przez nią marketingu. Dopracowanie się własnego, korzystnego image’u i jego doskonalenie w drodze programowanych działań powinno być jednym z najważniejszych zadań każdego przedsiębiorstwa. Celem niniejszej pracy jest systematyka pojęć i kategorii związanej z wizerunkiem przedsiębiorstwa i jego kształtowaniem w oparciu o doświadczenia przedsiębiorstwa „Lobos”. Omówiono pojęcie wizerunku firmy, czym jest dla firmy, jak się go kształtuje, oraz z jakich elementów się składa. Przedstawiono najważniejszy instrument kształtujący wizerunek przedsiębiorstwa, jakim jest public relations. Dokonano prezentacji Przedsiębiorstwa Handlowo-Usługowego LOBOS sp. z o.o., które jest obiektem badań empirycznych. Dokonano analizy kształtowania wizerunku w badanej firmie biorąc pod uwagę wizualne elementy firmy, czynniki kształtujące wizerunek firmy, środki stosowane przez LOBOS w ramach public relations, oraz przedstawiono ocenę kształtowania wizerunku PHU LOBOS. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject public relations pl
dc.subject wizerunek firmy pl
dc.subject tożsamość pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marka pl
dc.subject wizualne elementy firmy pl
dc.title Identyfikacja działań kształtujących wizerunek firm na przykładzie Przedsiębiorstwa Handlowo- Usługowego LOBOS Sp. z o.o pl
dc.title.alternative Identification of activitities building corporate image. Case study based on company Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowego LOBOS Sp. z o.o en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info