Uwarunkowania rozwoju firmy rodzinnej sektora MSP branży turystycznej na przykładzie ,,Gospody Harnaś,,

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gancarczyk, Jacek
dc.contributor.author Dawidek, Sebastian
dc.date.accessioned 2014-01-21T12:35:40Z
dc.date.available 2014-01-21T12:35:40Z
dc.date.issued 2012-08-27 19:31:38
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4448
dc.description.abstract Niniejsza praca zawiera część teoretyczną i empiryczną, sformułowano ją w pięciu rozdziałach. W rozdziale pierwszym scharakteryzowano sektor MSP w Polsce, jego wpływ na rozwój gospodarczy oraz bariery ograniczające rozwój. W rozdziale drugim zdefiniowano i przedstawiono branżę turystyczną, jej historię, wyszczególniono jej formy i rodzaje oraz typowe usługi W trzecim rozdziale przedstawiono zagadnienia metodologiczne badania empirycznego. Część empiryczna zawarta jest w rozdziale czwartym i piątym. W rozdziale czwartym przy pomocy metody jakościowej, którą jest opis przypadku (case study) przedstawiono analizę firmy „Gospoda Harnaś”, określono problem i sposób jego rozwiązania. Z kolei w rozdziale piątym znajdują się wyniki analizy badań opisanych w rozdziale trzecim dla przedsiębiorstwa „Gospoda Harnaś”, dokonując diagnozy etapu rozwoju oraz potencjału rozwojowego firmy. pl
dc.description.abstract This work consists of theoretical and empirical, was phrased in five chapters. The theoretical part includes two chapters. The first chapter characterizes the MSP sector in Poland, its impact on economic development and barriers to development. In the second chapter defines and presents the characteristics of tourism, its forms and detailed tasks. The third chapter presents the methodological issues of empirical research. Empirical part is contained in chapter four and five. The fourth chapter presents an analysis of the company “Gospoda Harnaś”, the problem and the explained method of the solution. Finally, in chapter five are the results of research described in chapter three for the company “Gospoda Harnaś”. There was set out its stage of development and growth potential. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject sektor MSP pl
dc.subject branża turystyczna pl
dc.subject czynniki wzrostu firmy pl
dc.subject analiza POS pl
dc.subject model rozwoju małych i średnich firm Churchilla i Lewis pl
dc.subject potencjał rozwojowy pl
dc.subject rozwój firm pl
dc.title Uwarunkowania rozwoju firmy rodzinnej sektora MSP branży turystycznej na przykładzie ,,Gospody Harnaś,, pl
dc.title.alternative Conditions for development family firm of SMEs sector the tourist industry based on example “Gospoda Harnaś” pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-21T12:24:16Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info