dc.contributor.advisor |
Hadrian, Piotr |
|
dc.contributor.author |
Nowak Rafał |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-21T22:47:42Z |
|
dc.date.available |
2014-01-21T22:47:42Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/4480 |
|
dc.description.abstract |
Podstawowym krokiem w bankowej działalności marketingowej jest badanie rynku,
nieustanne śledzenie zmieniających się na niej zdarzeń, ciągły proces gromadzenia informacji
i ich przetwarzanie. Celem pracy jest analiza sposobów wykorzystywania wybranych instrumentów działalności marketingowej banków PKO BP S.A. i BPH S.A. Scharakteryzowano podstawowe produkty bankowe zwracając uwagę na ich marketingowy charakter oraz atrakcyjność dla klienta. Omówiono specyfikę marketingu bankowego. Oraz koncepcje zarządzania marketingu w bankach. Ukazano instrumenty działań marketingowych oraz znaczenie badań marketingowych. Przedstawiono marketingowy charakter produktów bankowych, ich strukturę oraz ocenę. Opisano cykl życia produktów bankowych oraz podstawowy asortyment banków. Przestawiono bankowe kanały dystrybucji i ich ewolucję ze szczególnym uwzględnieniem najnowocześniejszych kanałów dystrybucji bankowej, czyli
bankowości telefonicznej i internetowej. Zaprezentowano historię banków PKO BP S.A. i bank BPH S.A., ich organizacje i zarządzanie. Pokazano aktualny stan rynkowy obu banków jak również strategiczne koncepcje na przyszłość. Dokonano analizy wybranych przedmiotów działalności obu banków, przedstawiono podstawowe elementy działalności banków oraz koszty (opłaty i prowizje) związane ich prowadzeniem. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing bankowy |
pl |
dc.subject |
zarządzanie marketingowe |
pl |
dc.subject |
produkt bankowy |
pl |
dc.subject |
działania marketingowe w bankowości |
pl |
dc.subject |
bankowe kanały dystrybucji |
pl |
dc.subject |
bankowość internetowa |
pl |
dc.subject |
bankowość elektroniczna |
pl |
dc.subject |
home banking |
pl |
dc.title |
Analiza wybranych instrumentów działalności marketingowej banków PKO BP S.A. i BPH S.A. |
pl |
dc.title.alternative |
The analysis of selected marketing strategies in PKO BP S.A and BPH S.A. |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |