Analiza wybranych instrumentów działalności marketingowej banków PKO BP S.A. i BPH S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hadrian, Piotr
dc.contributor.author Nowak Rafał
dc.date.accessioned 2014-01-21T22:47:42Z
dc.date.available 2014-01-21T22:47:42Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4480
dc.description.abstract Podstawowym krokiem w bankowej działalności marketingowej jest badanie rynku, nieustanne śledzenie zmieniających się na niej zdarzeń, ciągły proces gromadzenia informacji i ich przetwarzanie. Celem pracy jest analiza sposobów wykorzystywania wybranych instrumentów działalności marketingowej banków PKO BP S.A. i BPH S.A. Scharakteryzowano podstawowe produkty bankowe zwracając uwagę na ich marketingowy charakter oraz atrakcyjność dla klienta. Omówiono specyfikę marketingu bankowego. Oraz koncepcje zarządzania marketingu w bankach. Ukazano instrumenty działań marketingowych oraz znaczenie badań marketingowych. Przedstawiono marketingowy charakter produktów bankowych, ich strukturę oraz ocenę. Opisano cykl życia produktów bankowych oraz podstawowy asortyment banków. Przestawiono bankowe kanały dystrybucji i ich ewolucję ze szczególnym uwzględnieniem najnowocześniejszych kanałów dystrybucji bankowej, czyli bankowości telefonicznej i internetowej. Zaprezentowano historię banków PKO BP S.A. i bank BPH S.A., ich organizacje i zarządzanie. Pokazano aktualny stan rynkowy obu banków jak również strategiczne koncepcje na przyszłość. Dokonano analizy wybranych przedmiotów działalności obu banków, przedstawiono podstawowe elementy działalności banków oraz koszty (opłaty i prowizje) związane ich prowadzeniem. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing bankowy pl
dc.subject zarządzanie marketingowe pl
dc.subject produkt bankowy pl
dc.subject działania marketingowe w bankowości pl
dc.subject bankowe kanały dystrybucji pl
dc.subject bankowość internetowa pl
dc.subject bankowość elektroniczna pl
dc.subject home banking pl
dc.title Analiza wybranych instrumentów działalności marketingowej banków PKO BP S.A. i BPH S.A. pl
dc.title.alternative The analysis of selected marketing strategies in PKO BP S.A and BPH S.A. en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info