Monavie – organizacja innowacyjna; społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa i koncepcja zarządzania z uwzględnieniem specyfiki przemysłu zdrowia

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Pająk, Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-01-27T05:53:58Z
dc.date.available 2014-01-27T05:53:58Z
dc.date.issued 2012-04-17 14:07:33
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4817
dc.description.abstract Celem pracy jest prezentacja działalności aktywnej na światowym rynku firmy MONAVIE, której misja i strategia opiera się na prozdrowotnym, systemowym projekcie produktu. Praca prezentuje wizję, misję i cele strategiczne MONAVIE, gamę produktów oraz drogę firmy do sukcesu rynkowego. Działalność firmy MONAVIE przedstawiona została w odniesieniu do konsumpcji zrównoważonej, oraz konsumpcjonizmu, jako zjawisk globalnych oddziaływujących na każdy aspekt naszego życia, niezależnie od miejsca zamieszkania, narodowości, rasy, czy religii. MONAVIE reprezentuje segment przedsiębiorstw, które charakteryzuje wysoki stopień społecznej odpowiedzialności. W pracy zaprezentowano najważniejsze cele strategiczne firmy oraz praktykę zarządzania przedsiębiorstwem. Przykład firmy MONAVIE obrazuje korzyści płynące z konsekwentnego wdrażania systemu marketingu wielopoziomowego. Praca podejmuje także problematykę „Wellness Industry” jako elementu „przemysłu zdrowia” – pokazując rewolucję w stylu życia, jako mega trend XXI wieku. Filozofia wellness zawiera główne założenia, którymi kieruje się przemysł zdrowia. Mówi o stylu życia jako o najważniejszym czynniku wpływającym na nasze zdrowie, kondycję i dobre samopoczucie. Opisuje trendy wellness w Europie i na Świecie, będące w opozycji do obowiązujących norm żywieniowych zawartych w „Codeks Alimentarius”. Jedną z tez pracy dotyczącą rosnącej świadomości prozdrowotnej konsumentów ilustrują wyniki badań preferencji konsumentów suplementów diety i produktów firmy MONAVIE. pl
dc.description.abstract The aim of the dissertation is to present MONAVIE, the firm active in the global market. MONAVIE's mission and strategy is based on the pro-health, product system. This paper presents the vision, mission and strategic objectives of MONAVIE, range of products and the way of the company to the global market success. MONAVIE activity is presented in relation to sustainable consumption and consumerism, as a global phenomenon affecting nowadays every aspect of our lives, regardless of residence, nationality, race, or religion. MONAVIE represents the segment of enterprises, which are characterized by a high level of social responsibility. The paper presents the key strategic objectives of the company and the practice of business management. MONAVIE example illustrates the benefits of consistent implementation of multi-level marketing system. The paper takes the issue of "Wellness Industry" as a part of the "health industry" - showing a revolution in the way of life, as a mega trend of the XXI century. Wellness philosophy includes the core assumptions that guide the health industry. It's about lifestyle as a major factor contributing to our health, fitness and wellbeing. Wellness trends in Europe and in the World, being in opposition to the current nutritional standards are contained in the "Codeks Alimentarius". The research results of consumer preferences illustrate the thesis of increasing awareness of health-orientation among contemporary consumers of MONAVIE products and dietary supplements. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject konsumpcjonizm pl
dc.subject konsumpcja zrównoważona pl
dc.subject społeczna odpowiedzialność biznesu pl
dc.subject przewaga konkurencyjna pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.title Monavie – organizacja innowacyjna; społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa i koncepcja zarządzania z uwzględnieniem specyfiki przemysłu zdrowia pl
dc.title.alternative Monavie - innovative organization; corporate social responsibility and management concepts including the specificity of the health industry pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-26T11:24:21Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info