dc.contributor.advisor |
Rutkowski, Marek |
|
dc.contributor.author |
Siorek, Magdalena |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-27T06:04:44Z |
|
dc.date.available |
2014-01-27T06:04:44Z |
|
dc.date.issued |
2012-04-18 12:12:31 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/4821 |
|
dc.description.abstract |
Przedmiotem niniejszej pracy były rozważania dotyczące wykorzystania niestandardowych form promocji przez przedsiębiorstwa. Pierwszy rozdział poświęcony jest omówieniu procesu komunikacji marketingowej, jego istocie, kluczowych elementach oraz przedstawione zostały różne jej modele. Omówiono proces projektowania kampanii promocyjnych, etapy ich przygotowania oraz podstawowe zasady tworzenia. Scharakteryzowano różne sposoby oceny efektywności komunikacji marketingowej oraz wyodrębniono i opisano różne rodzaje niestandardowych form promocji. Drugi rozdział zawiera charakterystykę wybranych niestandardowych form promocji. Omówiono istotę marketingu szeptanego, marketingu wirusowego i jego wykorzystanie w promocji, zaprezentowano charakterystykę i kierunki rozwoju ambient marketingu oraz przedstawiono sposób projektowania i wdrażania kampanii promocyjnych opartych na event marketingu. W trzecim rozdziale znajdują się opisy praktycznych przykładów niestandardowych form promocji. Omówione zostały kampanie marketingowe które zastosowały marketing wirusowy. Autor przedstawił przykłady wykorzystania marketingu szeptanego do kształtowania pozytywnego wizerunku firmy i jej oferty. W rozdziale tym znajdują się również przykłady skutecznego wykorzystania ambient marketingu oraz kampanii eventowych. Ostatni rozdział poświęcony został analizie wyników badań bezpośrednich. Znajdziemy w nim informacje dotyczące wiedzy respondentów na temat wykorzystania niestandardowych form reklamy. Poznamy opinie ankietowanych na temat najnowszych form marketingu a także autor dokona identyfikacji zachowań ankietowanych odnośnie wykorzystania niestandardowych form marketingu przez ich przedsiębiorstwa. |
pl |
dc.description.abstract |
The objectives of this work are the consideration of efficiency and the use of non- standard forms of promotions used by companies. The first chapter discusses the process of marketing communication, its essence, and the key elements. Also, there are various models of marketing communication presented. There is a discussion of the design of promotional campaigns, the stages of their preparation, and the basic principles of creation. Different ways of assessing the effectiveness of marketing communication are characterized, and the various types of non- standard forms of promotion are also described. The second chapter contains a more detailed characterization of non-standard forms of promotion. Four types of non- standard forms are discussed. The four types are buzz marketing, viral marketing and its use in the promotion, characteristics and directions of ambient marketing and promotional campaigns based on event marketing. In the third chapter there are examples of non-standard forms of promotion. The chapter contains briefly discussed examples of marketing based on viral marketing. The author presents examples of the use of buzz marketing to building a positive image of the company and its offer. This chapter also contains examples of effective use of ambient marketing and event campaigns. The last chapter is devoted to the analysis of the results of immediate research. Included is the information about respondents’ knowledge regarding the use of non-standard forms of advertising. We will learn the opinions of respondents about newest forms of marketing. There is also an identification of respondents’ behaviors regarding the use of non-standard forms of marketing in their business activities. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
komunikacja marketingowa |
pl |
dc.subject |
efektywność marketingu |
pl |
dc.subject |
niestandardowe formy promocji |
pl |
dc.subject |
marketing szeptany |
pl |
dc.subject |
ambient media |
pl |
dc.subject |
marketing wirusowy |
pl |
dc.subject |
event marketing |
pl |
dc.subject |
kampania promocyjna |
pl |
dc.subject |
marketing communication |
pl |
dc.subject |
advertising effectiveness |
pl |
dc.subject |
non-standard forms of promotion |
pl |
dc.subject |
buzz marketing |
pl |
dc.subject |
ambient media |
pl |
dc.subject |
viral marketing |
pl |
dc.subject |
promotional campaign |
pl |
dc.title |
Niestandardowe formy promocji w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem |
pl |
dc.title.alternative |
Non- standard forms of communication with the market used by companies |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-01-26T11:24:34Z |
|