Kluczowe czynniki wpływające na wybór i ocenę przedsiębiorstwa przez klientów na przykładzie Firmy Handlowo-Usługowej „DUET”

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Woźniak, Dariusz
dc.contributor.author Potoniec, Wojciech
dc.date.accessioned 2014-01-30T10:08:00Z
dc.date.available 2014-01-30T10:08:00Z
dc.date.issued 2014-01-13 08:53:37
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4988
dc.description.abstract Celem pracy jest ukazanie problematyki związanej z konkurencyjnością firmy „Duet” i czynników na nią oddziaływujących. W szczególny sposób zostały poddane analizie dwie grupy zjawisk. Pierwsza dotyczy determinantów zachowań i dokonywanych wyborów jej obecnych i potencjalnych klientów. W badaniach nad omawianym zjawiskiem posłużono się kwestionariuszem ankiety, który najpełniej przedstawił pozycję przedsiębiorstwa z punktu widzenia odbiorcy. Badanie przeprowadzono w siedzibie zakładu głównego w Krakowie. W założeniu autora leżało uchwycenie tych kluczowych czynników, które wyróżniają „Duet” spośród innych firm o podobnym profilu działania. Druga grupa zjawisk obejmująca elementy o charakterze ogólno społecznym i ekonomicznym, określa obecny stan branży meblarskiej, jej problemy, ale i perspektywy rozwoju. Praca jasno sprecyzowała, co jest siłą napędową firmy, a co jej „piętą Achillesa”. Wskazała obszary, które wymagają pracy i inwestycji, jak i te, które prosperują bardzo dobrze. Unaoczniła, że zdobycie dobrej opinii w branży wymaga ciężkiej pracy i poszanowania klienta. To zadowolony odbiorca jest kluczem do sukcesu. pl
dc.description.abstract The aim of the thesis is the presentation of competitiveness and the factors influencing competitiveness on the basis of “Duet” company. Two groups of phenomena are analyzed – one of them are the factors determining behaviour and choices made by the clients. The research method used is a questionnaire conducted in the headquarters of the company in Kraków. The results of the questionnaire present the clients’ view on the key factors distinguishing the company from other companies of a similar profile. The other phenomenon analyzed comprises socio-economical elements describing the current situation of furniture market, its problems and perspectives of development. The thesis presents the weak and strong points of the company, it describes the areas which need to be developed and invested into as well as those are very well organized. It proves that achieving a good image of the company requires hard work and respect of the clients. A satisfied client is a key to success. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject DUET pl
dc.subject konkurencyjność pl
dc.subject wizerunek pl
dc.subject klient pl
dc.subject determinanty pl
dc.subject ankieta pl
dc.subject ocena pl
dc.subject Duet pl
dc.subject competitiveness pl
dc.subject image pl
dc.subject client pl
dc.subject questionnaire pl
dc.subject evaluation pl
dc.subject company pl
dc.title Kluczowe czynniki wpływające na wybór i ocenę przedsiębiorstwa przez klientów na przykładzie Firmy Handlowo-Usługowej „DUET” pl
dc.title.alternative Key factors determining the choice and evaluation of a company by the clients based on "DUET" company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-29T16:51:45Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info