Perswazja w reklamie telewizyjnej produktów firmy "Mango" w kontekście jej wpływu na decyzje zakupowe odbiorców

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Kuczaj, Iwona
dc.date.accessioned 2014-02-03T12:48:24Z
dc.date.available 2014-02-03T12:48:24Z
dc.date.issued 2012-02-28 11:18:34
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5208
dc.description.abstract Niniejsza praca porusza problematykę komunikacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem roli instrumentów promocji produktów. Analizuje rodzaje perswazji wykorzystywane w reklamie telewizyjnej firmy „Mango”. Perswazja w reklamie jest przedstawiana w trzech wymiarach: nakłaniającym, pobudzającym oraz przekonującym i systematyzuje adekwatną do nich argumentację. Zagadnienie to jest rozpatrywane z perspektywy wpływu reklamy na decyzje zakupowe odbiorców. Opisuje formy wywierania wpływu za pośrednictwem reklam internetowych oraz warunki wyjściowe ich skuteczności. Identyfikuje reakcje wobec stosowanych technik manipulacji i ich wpływ na decyzje zakupowe. Zbadanie wpływu perswazji na zachowania konsumenckie i decyzje zakupowe nastąpiło na podstawie sondażu diagnostycznego na reprezentacyjnej grupie konsumentów dokonujących zakupów w firmie „Mango”. Są to respondenci w przedziale wiekowym 20-40 lat. Weryfikacja tez badawczych umożliwiła wstępną diagnozę skuteczności argumentów reklamowych stosowanych przez firmę „Mango” oraz stopień oddziaływania reklam perswazyjnych na decyzje zakupowe konsumentów. pl
dc.description.abstract This below work touch issues of marketing communication which include special role of instrument promotion product. It’s analyzing all kind of persuasion which are use in MANGO television advertisement. The persuasion in advertisement is present in three ways: encouraging, stimulant, convincing, and systematizes suitable argumentation for them. This issue is considering prospect of advertisement influence on buying decision our customers. Project describing all type of influence instrumentation which are use in internet advertisement and effective of output conditions. Identifies reaction for using manipulation techniques and influence of them on buying decision. Checking the influence of persuasion on customers behave and decision of buying was based on diagnostic survey on representative group of consumers making shopping in MANGO company. Those are respondents in the age interval from 20 to 40 years old. Review of arguments give preliminary diagnosis of effectiveness advertisement arguments using by MANGO company and also rank of affect influence persuasive advertisement on buying decision our customers. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject ankieta pl
dc.subject komunikowanie marketingowe pl
dc.subject perswazja pl
dc.subject reklama pl
dc.subject wpływ społeczny pl
dc.subject komunikat perswazyjny pl
dc.subject dysonans pozakupowy pl
dc.subject decyzja zakupowa pl
dc.subject questionnaire pl
dc.subject marketing communication pl
dc.subject persuasion pl
dc.subject advertisement pl
dc.subject society influence pl
dc.subject persuasive statement pl
dc.subject dissonance after shopping pl
dc.subject shopping decision pl
dc.title Perswazja w reklamie telewizyjnej produktów firmy "Mango" w kontekście jej wpływu na decyzje zakupowe odbiorców pl
dc.title.alternative Persuasion in television advertisement lead on MANGO company product in the context of influence on customers decision pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-02-03T10:57:26Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info