Orientacja na klienta w firmach usługowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Cięciwa Monika
dc.date.accessioned 2014-02-09T23:24:50Z
dc.date.available 2014-02-09T23:24:50Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5428
dc.description.abstract Niniejsza praca ma na celu zidentyfikowanie stopnia orientacji na klienta firm usługowych świetle badań pierwotnych. W pracy skoncentrowano się na koncepcji marketingowej oraz specyfice marketingu usług. Dokonano analizy i oceny dwóch przedsiębiorstw usługowych działających w branży usług finansowych oraz usług hotelarskich. Zaprezentowano genezę i rozwój orientacji na klienta, ukazano profil klienta w kontekście historycznym i współczesnym, oraz działania zmierzających do realizacji orientacji na klienta poprzez rozpoznanie potrzeb klienta oraz kształtowanie jego zadowolenia i lojalności. Przedstawiono rozwój sektora usług, który jest podstawą koncepcji marketingowej, jaki również charakterystykę koncepcji marketingu usług na podstawnie wnikliwej analizy usług, marketingu mix, jakości usług oraz zarządzania strategicznego i operacyjnego marketingiem usług. Zaprezentowano wnikliwą analizę danych pozyskanych w wyniku wywiadu przeprowadzonego w dwóch wybranych firmach z sektora usługowego, oraz przedstawiono propozycje zmian. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject klient pl
dc.subject firma usługowa pl
dc.subject branża usług finansowych pl
dc.subject orientacja na klienta pl
dc.subject marketing usług pl
dc.title Orientacja na klienta w firmach usługowych pl
dc.title.alternative Customer orientation in service companies en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info