Kultura organizacyjna w przedsiębiorstwie Real

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Oczkowicz- Zarzeka Izabella
dc.date.accessioned 2014-02-09T23:33:15Z
dc.date.available 2014-02-09T23:33:15Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5430
dc.description.abstract Niniejsze opracowanie jest próbą analizy kultury organizacyjnej w hipermarkecie Real w Nowym Sączu oraz wpływu kontekstu polskiej kultury narodowej na przedsiębiorstwo należące do międzynarodowej grupy kapitałowej. W pracy przedstawiono zagadnienia związane z kulturą organizacyjną, kształtowaniem się kultury organizacyjnej oraz koncepcją wpływu kontekstu kultury na organizacje G. Hofstede. Zaprezentowano analizę kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwie Real,- na podstawie danych ankietowych zdobytych podczas badań empirycznych przeprowadzonych wśród pracowników marketu Real,- w sierpniu 2004 roku. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject kultura organizacyjna pl
dc.subject wpływ kultury na organizacje pl
dc.subject komunikacja pl
dc.subject rozwój zawodowy pl
dc.title Kultura organizacyjna w przedsiębiorstwie Real pl
dc.title.alternative Organisational culture at the Real enterprise en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info