Segmentacja w strategii marketingowej banku na przykładzie Banku PKO BP S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Filipczuk Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-02-10T00:12:11Z
dc.date.available 2014-02-10T00:12:11Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5445
dc.description.abstract Celem głównym pracy jest identyfikacja i analiza realizowanych strategii marketingowych obranych przez bank PKO BP SA do osiągnięcia celu, jakim jest uzyskanie trwałej pozycji lidera pod względem rentowności i wzrostu na wybranych rynkach z dominującą pozycją w segmencie detalicznym. W pracy przedstawiono interpretację marketingu oraz organizację marketingu w bankach a także podstawowe elementy marketingu – mix oraz charakterystykę głównych strategii marketingowych w działalności banku. Zawarto charakterystykę działalności banku PKO BP SA, jego stan ekonomiczno – finansowy i ocenę sytuacji finansowej banku oraz koncepcję marketingowego działania banku. Przedstawiono działalność marketingową banku PKO BP SA, określono cele działania strategicznego, oraz kanały dystrybucji wykorzystywane przez bank do realizacji określonej strategii marketingowej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject strategia marketingowa w banku pl
dc.subject produkt bankowy pl
dc.subject segmentacja klientów pl
dc.subject kanały dystrybucji pl
dc.title Segmentacja w strategii marketingowej banku na przykładzie Banku PKO BP S.A. pl
dc.title.alternative Segmentation in strategy marketing based on the example of PKO BP S.A. Bank pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info