Motywowanie i szkolenie pracowników a jakość obsługi klienta na przykładzie stacji „OWOPOL”

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gwiżdż, Andrzej
dc.contributor.author Skut, Sabina
dc.date.accessioned 2014-02-12T09:25:58Z
dc.date.available 2014-02-12T09:25:58Z
dc.date.issued 2011-12-16 21:31:16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5574
dc.description.abstract Niniejsza praca składa się z czterech rozdziałów. W pracy przedstawiono definicje związane z pojęciem jakości obsługi klienta, systemami zarządzania jakością oraz systemami motywowania i szkolenia pracowników. Celem pracy jest określenie, czy motywowanie i szkolenie pracowników stacji wpływa na jakość obsługi klienta w firmie „OWOPOL” Rusnarczyk & Koza w Łącku. Główną metodą badawczą zastosowaną w pracy była ankieta przeprowadzona wśród klientów stacji. Postawiono trzy hipotezy badawcze, które zostały zweryfikowane za pomocą przeprowadzonych badań: 1. Lojalność klientów stacji „OWOPOL” jest efektem wysokiej oceny jakości obsługi. 2. Determinantą zadowolenia klientów stacji „OWOPOL” są kompetencje jej pracowników. 3. Czas obsługi jest istotnym elementem uzyskania satysfakcji klientów stacji „OWOPOL”. pl
dc.description.abstract The present work consists from four chapters. It present definitions related in work with notion of quality of attendance of client, systems of managements quality and systems of motivating and training of employees. Determination is purpose of work, if motivating and training of employee of station effects quality of attendance of client in firm „ OWOPOL” Rusnarczyk & Koza w Łącku. Former questionnaire carried in work among clients of stations main investigative method employed. Three hypotheses put investigative, which have been verified behind assistance of carried research: 1. Loyalty of client of station is effect of estimate of quality of high attendance “OWOPOL”. 2. Satisfaction client station „OWOPOL” there is effect of estimate of quality of high attendance. 3. Time of attendance is important element of obtainment of satisfaction of client of station „OWOPOL”. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject jakość obsługi klienta pl
dc.subject motywowanie pl
dc.subject szkolenie pl
dc.subject relacje pl
dc.subject komunikacja pl
dc.subject "OWOPOL" pl
dc.subject quality of attendance of (service activity of) client pl
dc.subject motivating pl
dc.subject training pl
dc.subject rates pl
dc.subject communication pl
dc.title Motywowanie i szkolenie pracowników a jakość obsługi klienta na przykładzie stacji „OWOPOL” pl
dc.title.alternative Motivating and training of employee but quality of attendance of client on example of station „OWOPOL” pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-02-11T13:00:22Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info