Etyczny wymiar promocji. Studium na przykładzie akcji promocyjnych skierowanych do pośredników handlowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hadrian, Piotr
dc.contributor.author Saladyga Tomasz
dc.date.accessioned 2014-02-12T22:15:18Z
dc.date.available 2014-02-12T22:15:18Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5611
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest analiza działań promocyjnych, jakie wybrani producenci materiałów budowlanych kierują do swoich pośredników handlowych. Autor ukazuje, jaki charakter mają akcje promocyjne organizowane przez firmy z branży budowlanej, i jakie motywy kierują sprzedawcami, do których te działania promocyjne są skierowane. W pracy przedstawiono dwa spośród czterech elementów kompozycji marketingu – mix, a mianowicie promocję i dystrybucję. Poruszono temat pojęcie i istoty marketingu oraz koncepcji marketingu – mix. Przedstawiono historię rozwoju etyki w działalności gospodarczej, wskazano również, jaka jest istota i cele etyki w biznesie. Skupiono się na wybranych obszarach funkcjonowania kodeksów etycznych w działalności gospodarczej. Dokonano analizy wybranych działań promocyjnych, jakie producenci materiałów budowlanych kierują do swoich dystrybutorów i sprzedawców. Podjęto próbę oceny etycznego stosowania promocji w przypadku zaprezentowanych przykładowych akcji promocyjnych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject promocja pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject marketing pl
dc.subject etyka biznesu pl
dc.subject instrumenty marketingowe pl
dc.title Etyczny wymiar promocji. Studium na przykładzie akcji promocyjnych skierowanych do pośredników handlowych pl
dc.title.alternative Ethical dimension of promotion.Study based on the example of promotion directed at commercial agents en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info