Tendencje zmian w zachowaniach zakupowych Polaków

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Kardaś, Irena
dc.date.accessioned 2014-02-18T11:31:19Z
dc.date.available 2014-02-18T11:31:19Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5949
dc.description.abstract Ostatnie kilka lat to czas zmian w Polsce. Zmiany te dotyczą również sfery handlu detalicznego. Dokonują się one za sprawą polskich przedsiębiorców, ale również inwestycji zagranicznych, którym w dużej mierze zawdzięczamy uruchamianie nowoczesnych placówek handlowych, przenoszących na polski grunt wypracowane rutyny marketingowe. Ich silne oddziaływanie na rynek oraz inne czynniki zewnętrzne (zmiany w trybie życia i wartościach) sprawiają, że zmieniają się zachowania zakupowe Polaków. Przedsiębiorstwa, zarówno krajowe jak i zagraniczne, które chcą skutecznie konkurować w tych nowych warunkach otoczenia muszą się do nich dostosować. Analiza zwyczajów zakupowych Polaków powinna, zatem stać się przesłanką do podejmowania działań marketingowych przez przedsiębiorstwa handlu detalicznego. Praca niniejsza jest próbą identyfikacji zmian w zachowaniach nabywców na rynku handlu detalicznego; ich postrzegania oferty oraz reakcji na bodźce marketingowe. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject handel detaliczny pl
dc.subject marketing w handlu detalicznym pl
dc.subject inwestycje zagraniczne pl
dc.subject badania marketingowe pl
dc.subject zachowania nabywców na rynku detalicznym pl
dc.title Tendencje zmian w zachowaniach zakupowych Polaków pl
dc.title.alternative Tendencies of changes in the shopping behaviors of Poles en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info