dc.contributor.advisor |
Hadrian, Piotr |
|
dc.contributor.author |
Łabno Katarzyna |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-25T12:45:32Z |
|
dc.date.available |
2014-02-25T12:45:32Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6346 |
|
dc.description.abstract |
Marka jest uznawana za jedno z podstawowych narzędzi kształtowania produktu. Dobra marka pomaga zdobywać i utrzymywać rynki oraz staje się wyznacznikiem wartości. Markowe firmy i produkty odgrywają podstawową rolę w rozwijaniu międzynarodowej kooperacji oraz wymiany. W świetle sukcesów odnoszonych przez wkraczające na polski rynek renomowane firmy zagraniczne, coraz liczniejsi krajowi przedsiębiorcy uznają, iż marka jest niezbędnym narzędziem skutecznego zdobywania rynków, utrzymania zdobytej pozycji i międzynarodowej rywalizacji. Marka jest to pojęcie wieloznaczne. Jednak śmiało można się pokusić o stwierdzenie, że jest to produkt, który postrzegany jest przez konsumenta jako odmienny od konkurencyjnych. Problemem ściśle łączącym się z pojęciem marki jest lojalność konsumentów wobec niej. Celem pracy jest zaprezentowanie metodyki badania lojalności konsumentów wobec marek szamponów do włosów. Celami szczegółowymi są: ukazanie wizerunku marki, charakteryzowanie rynku kosmetyków w Polsce, ocena marek szamponów do włosów dokonana przez konsumentów. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
programy lojalnościowe |
pl |
dc.subject |
CRM |
pl |
dc.subject |
satysfakcja i wartość postrzegane przez klientów |
pl |
dc.subject |
marka |
pl |
dc.subject |
strategia marki |
pl |
dc.subject |
rynek kosmetyków w Polsce |
pl |
dc.subject |
opakowania jako forma promocji |
pl |
dc.title |
Analiza lojalności konsumentów wobec marek rynku kosmetyków do pielęgnacji włosów |
pl |
dc.title.alternative |
Analysis of the loyalty of consumers to qualities on the market of hair-care products |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |