Rola i znaczenie promocji w rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fakro S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wojnarowski, Józef
dc.contributor.author Pacyna Marta
dc.date.accessioned 2014-02-26T20:25:07Z
dc.date.available 2014-02-26T20:25:07Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6450
dc.description.abstract Promocja jest jednym z wielu elementów marketingu-mix, oznacza wejście w kontakt z potencjalnym odbiorcą- klientem i konsumentem danego produktu. Celem promocji jest prowadzenie wszelkich działań mających na celu zwiększenie stopnia znajomości produktów, marki i firmy przez potencjalnych kontrahentów. Działania promocyjne mają w efekcie przyczynić się do zwiększania popytu na towary bądź usługi oferowane przez daną firmę. Promocję można również określić jako poza cenową formę konkurencji. Firmy o orientacji marketingowej wykorzystują promocję w celu osiągnięcia wcześniejszych zaplanowanych celów. Synonimem słowa promocja jest określenie „oddziaływanie na rynek ”lub „wpływanie na nabywców”. Użycie powyższych zwrotów podkreśla fakt wpływania zarówno na nabywców indywidualnych, czyli takich którzy dokonują zakupu towarów i usług w celu zaspokojenia własnych potrzeb, dla własnej konsumpcji oraz tzw. nabywców instytucjonalnych, którzy dokonują zakupów dla innych przedsiębiorstw instytucji. Promocja jest silnie powiązana z produktem, ceną i dystrybucją, jej zasięg i rola jest więc bardzo ważna. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie roli i znaczenia promocji w marketingu-mix na przykładzie firmy Fakro. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject promocja pl
dc.subject firma "Fakro" pl
dc.subject promocja sprzedaży pl
dc.subject public relations pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.title Rola i znaczenie promocji w rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fakro S.A. pl
dc.title.alternative The role and significance of promotion in company development illustrated with an example of Fakro S.A. company en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info