Ukryta perswazja, czyli język wpływu i manipulacji w profesji sprzedawcy. Analiza zagadnienia na przykładzie sieci sklepów "M-Market"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Radacki, Artur
dc.contributor.author Maziarz, Marcin
dc.date.accessioned 2014-02-27T06:47:29Z
dc.date.available 2014-02-27T06:47:29Z
dc.date.issued 2012-09-21 00:46:19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6463
dc.description.abstract Warto sobie uświadomić, że 90% usług i produktów, które nabywamy, nie jest czymś czego "potrzebujemy", ale czymś co "chcemy", "pragniemy" mieć lub robić. Nasuwają się zatem pytania, jak wytworzyć w kliencie pragnienie, a nawet pożądanie danego produktu? Jak sterować tymi procesami, tak by klient po nabyciu danego produktu, usługi był zadowolony z zakupu? Celem pracy będzie próba odpowiedzi na te i inne pytania oraz pokazać w jaki sposób, specyficzne techniki manipulacji i perswazji, mogą nakłonić ludzi do zakupu. W pierwszym rozdziale zostanie przybliżona sylwetka profesji sprzedawcy - handlowca a także ukazanie jakimi cechami się on charakteryzuje. Opisano również czym jest osobowość oraz wymieniono różne typy i rodzaje osobowości, by wytypować, tę która jest optymalna dla tego zawodu. Rozdział drugi dotyczy objaśnienia czym dokładnie jest perswazja. Przedstawiono w nim także techniki ukrytej perswazji, jak również dzięki przykładom dowiedziona została ich skuteczność w komunikacji. W rozdziale trzecim zaprezentowano manipulujące struktury językowe, które mają wpływ na nieświadomą część naszego umysłu podatnego na sugestie. Ich imponująca moc działania została potwierdzona przykładami. Czwarty rozdział przedstawia praktyczne zastosowanie omówionych technik w markecie Merkury Market. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zawód sprzedawcy pl
dc.subject osobowość sprzedawcy pl
dc.subject perswazja pl
dc.subject język manipulacji pl
dc.title Ukryta perswazja, czyli język wpływu i manipulacji w profesji sprzedawcy. Analiza zagadnienia na przykładzie sieci sklepów "M-Market" pl
dc.title.alternative Hidden persuasion or the language of influence and manipulation in the profession of a shop assistant. An analysis of the problem illustrated with an Example of the "M-Market" chain of stores pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-02-26T14:08:58Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info