dc.contributor.advisor |
Lipiec, Jacek |
|
dc.contributor.author |
Worwa Piotr |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-27T12:04:16Z |
|
dc.date.available |
2014-02-27T12:04:16Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6490 |
|
dc.description.abstract |
Przedsiębiorca, który decyduje się na rozpoczęcie własnej działalności, skupia się przede wszystkim na zdobyciu udziału w rynku. Dobry menedżer potrafi doskonalić sposób zarządzania firmą jak i umiejętnie wyznaczać kierunek rozwoju przedsiębiorstwa. Właśnie te czynniki sprawiają, iż planowanie działań, a zwłaszcza planowanie biznesu jest tak ważne w dzisiejszych czasach. Niezwykle pomocnym narzędziem przy planowaniu nowego lub istniejącego już przedsięwzięcia jest biznes plan, który stanowi przepustkę do świata przedsiębiorczości. Niniejsza praca ma na celu zaprezentowanie istoty biznes planu oraz jego zastosowanie na przykładzie nowego przedsięwzięcia, jakim będzie hurtownia słodyczy „Toffik”. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
biznes plan |
pl |
dc.subject |
budowa biznes planu |
pl |
dc.subject |
nowe przedsięwzięcie biznesowe |
pl |
dc.subject |
hurtownia słodyczy "Toffik" |
pl |
dc.subject |
plan marketingowy |
pl |
dc.subject |
plan finansowy |
pl |
dc.subject |
uruchomienie firmy |
pl |
dc.title |
Biznes Plan dla nowego przedsięwzięcia - hurtowni słodyczy "Toffik" |
pl |
dc.title.alternative |
Business plan for the start-up – “Toffik” sweets wholesale company |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |