Organizacja rynku paliw i zasady funkcjonowania patronackich stacji paliw na przykładzie sieci Orlen

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jabłoński, Tomasz
dc.contributor.author Baczyński Artur
dc.date.accessioned 2014-03-01T23:22:59Z
dc.date.available 2014-03-01T23:22:59Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6610
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest wskazanie istniejących zależności między wydobyciem a dystrybucją paliw, ze szczególnym uwzględnieniem patronackich stacji paliw współdziałających z jedną z największych korporacji przemysłu naftowego w Europie Środkowo-Wschodniej, jaką jest PKN Orlen. Z analiz przedmiotowych wynika, że czynniki polityczne mają niebagatelny wpływ na rynek paliw (konflikt z Iranem, niestabilna sytuacja w Iraku i Nigerii, jak i polityka Wenezueli jest tego przykładem). Ponadto, w pracy autor skupia się na aktualnej sytuacji patronackich stacji paliw oraz ich współpracy z Polskim Koncernem Naftowym ORLEN S.A. Omawia trzy najistotniejsze problemy: strategie Orlenu w ramach współpracy ze stacjami patronackimi; program lojalnościowy; jakość paliw. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject rynek ropy naftowej pl
dc.subject kryzys naftowy pl
dc.subject polski sektor naftowy pl
dc.subject strategie "Orlenu" pl
dc.subject PKN Orlen patronackie stacje paliw pl
dc.subject programy kartkowe PKN Orlen pl
dc.title Organizacja rynku paliw i zasady funkcjonowania patronackich stacji paliw na przykładzie sieci Orlen pl
dc.title.alternative Analysis of Polish fuel market arrangement and of business rules for brand fuel stations; "Orlen" brand case study en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info