dc.contributor.advisor |
Jabłoński, Tomasz |
|
dc.contributor.author |
Baczyński Artur |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-01T23:22:59Z |
|
dc.date.available |
2014-03-01T23:22:59Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6610 |
|
dc.description.abstract |
Celem niniejszej pracy jest wskazanie istniejących zależności między wydobyciem a dystrybucją paliw, ze szczególnym uwzględnieniem patronackich stacji paliw współdziałających z jedną z największych korporacji przemysłu naftowego w Europie Środkowo-Wschodniej, jaką jest PKN Orlen. Z analiz przedmiotowych wynika, że czynniki polityczne mają niebagatelny wpływ na rynek paliw (konflikt z Iranem, niestabilna sytuacja w Iraku i Nigerii, jak i polityka Wenezueli jest tego przykładem). Ponadto, w pracy autor skupia się na aktualnej sytuacji patronackich stacji paliw oraz ich współpracy z Polskim Koncernem Naftowym ORLEN S.A. Omawia trzy najistotniejsze problemy: strategie Orlenu w ramach współpracy ze stacjami patronackimi; program lojalnościowy; jakość paliw. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
rynek ropy naftowej |
pl |
dc.subject |
kryzys naftowy |
pl |
dc.subject |
polski sektor naftowy |
pl |
dc.subject |
strategie "Orlenu" |
pl |
dc.subject |
PKN Orlen patronackie stacje paliw |
pl |
dc.subject |
programy kartkowe PKN Orlen |
pl |
dc.title |
Organizacja rynku paliw i zasady funkcjonowania patronackich stacji paliw na przykładzie sieci Orlen |
pl |
dc.title.alternative |
Analysis of Polish fuel market arrangement and of business rules for brand fuel stations; "Orlen" brand case study |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |