dc.description.abstract |
Reklama stanowi nieodłączny element komunikacji firmy z odbiorcami, konsumentami. Towarzyszy człowiekowi praktycznie na każdym kroku i obejmuje swym zasięgiem prawie każdy aspekt ludzkiej egzystencji. Celem niniejszej pracy badawczej jest systematyka pojęć z zakresu reklamy oraz na tej podstawie próba analizy działalności reklamowej Salonu Meblowego „DOG”. Praca składa się z trzech rozdziałów. W pierwszym rozdziale zawarte zostały treści teoretyczne, dotyczące reklamy jako instrumentu promocji. Przeanalizowano w nim pojęcia promocji i reklamy, a także zwrócono uwagę na ich genezę, funkcje, cele oraz narzędzia. Rozdział drugi dotyczy Salonu Meblowego „DOG” oraz jego historii, struktury, a także pozycji na rynku meblowym. Natomiast w rozdziale trzecim została zawarta analiza działań reklamowych, podjętych przez opisywaną firmę. Całość pracy wieńczą wnioski. Źródła wykorzystane w pracy to: informacje uzyskane bezpośrednio podczas rozmów i wywiadu ukierunkowanego od właścicieli wybranych salonów meblowych, a także informacje pozyskane z Urzędu Statystycznego w Krakowie. |
pl |