Doskonalenie systemu obsługi klienta w małej firmie - na przykładzie F.H.U. GUMIX w Myślenicach

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Aleksiewicz, Magdalena
dc.date.accessioned 2014-03-09T08:42:10Z
dc.date.available 2014-03-09T08:42:10Z
dc.date.issued 2011-05-12 23:36:40
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6785
dc.description.abstract Celem pracy jest zapoznanie się z istniejącym w firmie GUMIX systemem obsługi klienta, ocena tego systemu i propozycja jego doskonalenia. Hipotezy badawcze: Co decyduje o sprawności fazy przedtransakcyjnej, transakcyjnej i potransakcyjnej w badanej firmie? Jakie są ograniczenia tradycyjnych form sprzedaży? Które z metod pozwalają rozwinąć i podtrzymać relacje z klientem? Praca składa się z pięciu rozdziałów: Rozdział pierwszy obejmuje ogólną charakterystykę problemu, od strony merytorycznej. W rozdziale drugim przedstawiono metodykę postępowania w procesie obsługi klienta. Wyszczególniono trzy jej fazy: przedtransakcyjną, transakcyjną i potransakcyjną. Zaprezentowano decydujące czynniki każdej z nich. Rozdział trzeci został przeznaczony na charakterystykę badanej firmy GUMIX. Przedstawiono historię powstania, działalność firmy wraz z jej zasobami. Przeanalizowano także otoczenie rynkowe bliższe i dalsze. Rozdział czwarty zawiera analizę i ocenę dotychczasowego systemu obsługi klienta w firmie. Analiza podzielona została na poszczególne fazy systemu obsługi klienta. Przedstawiony został proces sprzedaży w firmie w latach 2007-2010. Zaprezentowano w formie graficznej i opisowej zastosowane wskaźniki i dane. Rozdział piąty, w którym przedstawione zostały propozycje usprawnień systemu obsługi klienta w badanej firmie GUMIX. Zaprezentowany również został program komputerowy System Obsługi Klienta VENDO w formie graficznej, umożliwiający stworzenie i śledzenie ścieżki kontaktów z klientem. Program umożliwia stosowanie różnych form kontaktu z klientem. Zastosowanie programu systemu CRM. W pracy wykorzystano metodę: analizy literatury przedmiotu. Przeprowadzono także wywiad z właścicielem, dokonano analizy dokumentów firmy oraz obserwacji pracy w badanej jednostce. Przeanalizowano i przedstawiono oceny transakcji kupna sprzedaży internetowej wśród klientów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject obsługa klienta pl
dc.subject strategia obsługi klienta pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject analiza pl
dc.title Doskonalenie systemu obsługi klienta w małej firmie - na przykładzie F.H.U. GUMIX w Myślenicach pl
dc.title.alternative Improving the system of the customer service in the smaller company - on the example of F.H.U. GUMIX in Myślenice pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-03-08T12:15:09Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info