Autopromocja agencji Public Relations na podstawie Agencji Euro M

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan W.
dc.contributor.author Gleń Maciej
dc.date.accessioned 2014-03-10T09:09:25Z
dc.date.available 2014-03-10T09:09:25Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6822
dc.description.abstract Warunki panujące na rynku gospodarczym, stawiają firmy w sytuacjach, w których muszą podejmować konkretne decyzje ściśle związane z ich wizerunkiem, aby odnieść sukces w swojej dziedzinie. Tradycyjne zarządzanie firmą często już nie wystarcza, dlatego też coraz bardziej powszechnie stosuje się działania w zakresu public relations, aby w jak najlepszy, pozytywny sposób wykreować przedsiębiorstwo w danym otoczeniu. Celem pracy jest ukazanie istoty i funkcji, narzędzi działań public relations, ich znaczenia podczas kształtowania kampanii PR, czego wynikiem może być bardzo ważna dla przedsiębiorstwa autopromocja. Opisane w teoretycznej części pracy rozważania zostały poparte praktycznym zastosowaniem instrumentów public relations w agencji PR, we Wrocławiu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject modele komunikacji marketingowej pl
dc.subject public relations pl
dc.subject kształtowanie kampanii public relations pl
dc.subject Agencja Euro M pl
dc.title Autopromocja agencji Public Relations na podstawie Agencji Euro M pl
dc.title.alternative Autopromotion of public relations agency (based on Euro M Agency) en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info