System obsługi klienta na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Wolsza Jadwiga
dc.date.accessioned 2014-03-10T10:18:45Z
dc.date.available 2014-03-10T10:18:45Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6835
dc.description.abstract Głównym celem niniejszej pracy jest analiza systemu obsługi klienta wdrożonego przez Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A. Na strukturę pracy składają się cztery rozdziały, z których dwa pierwsze stanowią teoretyczne opracowanie źródeł, natomiast dwa pozostałe są praktyczna częścią. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject system obsługi klienta pl
dc.subject rynek usług profesjonalnych pl
dc.subject polityka obsługi klienta pl
dc.subject jakość w procesie obsługi pl
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject typologia osobowości klienta pl
dc.subject satysfakcja klienta pl
dc.subject Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A. pl
dc.subject sprzedaż ubezpieczeń pl
dc.title System obsługi klienta na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A. pl
dc.title.alternative Customer Relationship Management System. The example of Company of Insurance and Reinsurance WARTA S.A. en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info