dc.contributor.advisor |
Wiktor, Jan |
|
dc.contributor.author |
Lechowski Bartosz |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-13T09:04:44Z |
|
dc.date.available |
2014-03-13T09:04:44Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6938 |
|
dc.description.abstract |
Jednym z najnowocześniejszych narzędzi w marketingu jest Internet, który mogą wykorzystywać w marketingu partnerskim producenci i usługodawcy poprzez wykorzystanie faktu, że w Internecie spotykają się ludzie, których łączą wspólne lub bardzo podobne zainteresowania. Na tej bazie, można więc tworzyć społeczności swoich klientów i budować w ten sposób ich lojalność do marek lub produktów. Producenci mogą również kreować serwisy skierowane do konkretnych grup potencjalnych klientów dostarczając im informacje oraz budując przywiązanie do marki, co w końcowym efekcie związane jest ze wzrostem sprzedaży. Budowanie marki wokół konkretnej e-społeczności wymaga jednak dużego zaangażowania firmy, ponieważ bez odpowiedniego nastawienia kierownictwa i odpowiednio opracowanej strategii działania nie ma mowy o powodzeniu takich przedsięwzięć. Mimo to, odpowiednio zarządzana społeczność internetowa może być doskonałym źródłem lojalnych klientów. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing relacji |
pl |
dc.subject |
marketing bezpośredni |
pl |
dc.subject |
zachowania konsumentów na rynku |
pl |
dc.subject |
satysfakcja klienta i jej pomiar |
pl |
dc.subject |
CRM jako strategia firmy |
pl |
dc.subject |
CRM jako system informatyczny |
pl |
dc.subject |
komunikacja w marketingu |
pl |
dc.subject |
relacje online a rynkowa pozycja marki |
pl |
dc.subject |
marka Knorr i Uncle Ben's |
pl |
dc.title |
Wykorzystanie koncepcji marketingu relacji w budowaniu rynkowej pozycji marki na przykładzie marek Knorr i Uncle Ben's |
pl |
dc.title.alternative |
Relationship marketing as a basis for building brand competitive advantage case study: Knorr and Uncle Ben’s |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |