Promocja miasta w social mediach i jej wpływ na markę miejsca (na przykładzie miasta Krakowa)

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Szewczyk, Dorota
dc.date.accessioned 2014-03-21T13:13:28Z
dc.date.available 2014-03-21T13:13:28Z
dc.date.issued 2014-02-12 09:08:03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7116
dc.description.abstract Praca zawiera omówienie badań dotyczących wpływu promocji miasta w social mediach na budowanie jego wizerunku na przykładzie Krakowa. Badania przeprowadzone zostały przy pomocy kwestionariusza ankiety, który dostępny był na stronie internetowej. Wykazały one, że Internet jest miejscem nie tylko poszukiwania informacji dotyczących samego miasta, ale także miejscem, gdzie miasto to może się reklamować. Ankietowani poszukiwali w Internecie wiadomości dotyczących nie tylko zabytków, czy miejsc noclegowych lub obiektów gastronomicznych, ale także wiadomości z życia miasta, a także związanych z edukacją w Krakowie. Obecność miasta w social mediach, zwłaszcza na tzw. portalach społecznościowych, w znaczący sposób wpływa na jego wizerunek. Odpowiednia promocja przeprowadzona w Internecie przekłada się na zwiększenie zainteresowania miastem, zainteresowania zarówno potencjalnych jak i obecnych mieszkańców, turystów, studentów, pracowników, a także inwestorów. Jak pokazały badania, umiejętne wykorzystanie social mediów w promocji podnosi atrakcyjność miasta, sprawia, że ludzie nie tylko chętnie odwiedzają to miejsce, ale także stają się jego wirtualnymi mieszkańcami, związanymi z nim emocjonalnie. pl
dc.description.abstract The thesis provides an overview of research on the effect of promoting the city in social media to build its image as an example of Krakow. Tests were conducted using a questionnaire, which was available on the website. They showed that the Internet is a place not only to search for information on the city itself, but also a place where the city can advertise. Respondents searched online news concerning not only the monuments or places or objects catering accommodation, but also news from the city, as well as issues related to education in Krakow. The presence of the city in social media, especially the so-called. social networks, significantly affects its image. Proper promotion carried out on the Internet translates into increased interest in the city, interests both potential and current residents, tourists, students, employees, and investors. As research has shown, skillful use of social media in the promotion increases the attractiveness of the city, makes people not only visiting the site, but also become its virtual residents associated with it emotionally. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights open access
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject social media pl
dc.subject Kraków pl
dc.subject promocja pl
dc.subject marketing pl
dc.subject internet pl
dc.subject marka pl
dc.subject ankieta pl
dc.subject social media pl
dc.subject Krakow pl
dc.subject promotion pl
dc.subject marketing pl
dc.subject internet pl
dc.subject brand survey pl
dc.title Promocja miasta w social mediach i jej wpływ na markę miejsca (na przykładzie miasta Krakowa) pl
dc.title.alternative Promotion of the city in social media and its impact on the brand space (for example the city of Krakow) pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-03-20T12:22:04Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]
  • Prace dyplomowe wyróżnione - Pełne teksty - Full text [376]
    W tej kolekcji zostały zamieszczone pełne teksty prac dyplomowych studentów wyróżnionych przez Komisję Uczelnianą. Zakres chronologiczny kolekcji obejmuje prace z lat 2008 - 2014 i będzie sukcesywnie uzupełniany o nowe dokumenty.

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info