Silna marka szansą dla zagranicznych firm w kontekście uefa na przykładzie firmy Schuessler-Plan w opiniach przedsiębiorców

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Koperniak Anna
dc.contributor.other Bulzak, Andrzej
dc.date.accessioned 2014-03-24T13:33:30Z
dc.date.available 2014-03-24T13:33:30Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7178
dc.description.abstract Autorka niniejszej pracy przeprowadził badania, które pozwolą ocenić z punktu widzenia przedsiębiorców, pracujących na rynku warszawskim, czy silna marka jest szansą dla zagranicznych firm w kontekście UEFA na przykładzie firmy niemieckiej Schuessler-Plan Inżynierzy. Pytania do hipotez: P1: Czy silna marka zagraniczna ma szansę rozwoju na polskim rynku? P2: Czy zaplanowane na 2012 rok Mistrzostwa Europy stanowią tzw. „przepustkę” dla zagranicznych firm, aby móc wejść na polski rynek, rozwijać się, a nawet zostać na nim? P3: Czy marka Schuessler Plan, która weszła do Polski w 2007 roku, jest w stanie rozwijać się na nim, móc wraz z innymi firmami realizować plany strategiczne na i nie tylko 2012 rok? Autor stawia trzy podstawowe hipotezy. Hipoteza 1: Silna marka zagraniczna ma szansę rozwoju na polskim rynku, ponieważ ma doświadczenie, dysponuje przy tym wykwalifikowanymi specjalistami, jak również posiada niezbędne narzędzia do realizacji tj. certyfikaty jakościowe, bez których nie miałaby szansę stawiać i wygrywać przetargi na realizacje swoich działań. Hipoteza 2: Mistrzostwa Europy, dają szansę firmom zagranicznym, nie tylko wejść na polski rynek, ale również pozwalają osiągnąć sukces-zdobyć kolejny teren-pułap zbytu i rozwoju, a także pozostawić po sobie tzw. ślad w postaci zrealizowanych projektów. Hipoteza 3: Marka Schuessler- Plan jest w stanie rozwijać się na polskim rynku, a Mistrzostwa Europy w 2012 roku otwierają jej szansę na to, ponieważ przyspiesza realizację planów strategicznych, które zostały opracowane na kolejne lata w Polsce. Rok 2012 to wielkie wyzwanie. Spośród wielu europejskich krajów wybrano właśnie Polskę i Ukrainę jako gospodarzy. Musimy zagospodarować tereny, wybudować i odremontować stadiony-dostosować do wymogów narzuconych przez UEFA. Jeżeli wywiążemy się z wytycznych nam postawionym i spełnimy oczekiwania organizatorów to na pewno ulegnie zmianie obraz Polski na arenie międzynarodowej. Polepszymy tym samym warunki życia i funkcjonowania, a inne kraje będą chętnie nas odwiedzać. Czy silne marki zagraniczne maja szansę rozwoju na naszym rynku? Czy zdążymy i przygotujemy się odpowiednio? Trudno mówić o rzetelnej i obiektywnej ocenie tych działań. Dlatego też powstał projekt badawczy, którego wyniki zobrazują, jak wielkie znaczenie ma silna zagraniczna marka? Odpowiedzą nam również pytanie, czy Mistrzostwa Europy dadzą szanse wejścia i rozwoju na polskim rynku. Proces ten pozwoli ustalić, z punku widzenia przedsiębiorców współpracujących przy realizacji projektów inżynierskich w Warszawie, jak przedstawia się skuteczność wejścia niemieckiej marki Schuessler-Plan na polski rynek? Badanie ma na celu weryfikację postawionych hipotez, na podstawie opinii przedsiębiorców, którzy, na co dzień pracują z zagranicznymi inwestorami pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marka pl
dc.subject wartość marki pl
dc.subject reputacja marki pl
dc.subject EURO 2012 pl
dc.subject Mistrzostwa Europy w piłce nożnej pl
dc.subject Spółka organizacyjna UEFA pl
dc.subject inwestycje ze środków strukturalnych pl
dc.subject projekty transportowe pl
dc.subject programy operacyjne pl
dc.subject SCHUESSLER - PLAN INŻYNIERZY pl
dc.title Silna marka szansą dla zagranicznych firm w kontekście uefa na przykładzie firmy Schuessler-Plan w opiniach przedsiębiorców pl
dc.title.alternative A strong brand as an opportunity for foreign companies in the context of UEFA, exemplified by Schuessler Plan Company in the views of entrepreneurs en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info