dc.contributor.advisor |
Głuc, Krzysztof |
|
dc.contributor.author |
Czosnyka, Jarosław |
|
dc.date.accessioned |
2013-09-19T11:23:14Z |
|
dc.date.available |
2013-09-19T11:23:14Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-05 23:31:54 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/721 |
|
dc.description.abstract |
W pracy przedstawiono teoretyczne aspekty związane z problematyką modelu systematycznego procesu szkoleniowego opisywanego szeroko w literaturze przedmiotu, a także oceny efektywności szkolenia. Rozdział pierwszy dotyczy szkoleń jako zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach. Mówi o identyfikacji i analizie potrzeb szkoleniowych, o projektowaniu szkoleń oraz zasadach oceny ich efektywności. Rozdział drugi analizuje rolę kształcenia ustawicznego w Unii Europejskiej i Polsce. Opisuje również bariery rozwoju na jakie napotyka ono w Polsce. Rozważania teoretyczne stanowiły bazę do oceny skuteczności procesu szkoleniowego w organizacjach, o czym traktuje rozdział trzeci. Opisuje on wyniki niektórych szkoleń realizowanych w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego na terenie województwa małopolskiego. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
szkolenia pracowników |
pl |
dc.subject |
kształcenie ustawiczne |
pl |
dc.title |
Szkolenia pracowników i ich efektywność ze szczególnym uwzględnieniem wyników raportu WUP Kraków na temat projektów realizowanych w ramach zintegrowanego programu operacyjnego rozwoju regionalnego |
pl |
dc.title.alternative |
Training programs of employees and their efficiency with a special emphasis on the report of the Regional Labor Office in Krakow on training projects within the Integrated Operational Program of Regional Development |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2013-09-12T08:06:01Z |
|