Wprowadzenie nowego produktu na rynek ukraiński na przykładzie "Fakro"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Uryga Sławomir
dc.date.accessioned 2014-03-27T22:16:28Z
dc.date.available 2014-03-27T22:16:28Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7284
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest próba zaprezentowania pełnego, oraz zgodnego z właściwą metodologią, procesu wprowadzania nowych produktów na rynek Ukrainy. W pracy tej starano się przedstawić wszystkie wymagania oraz problemy, przed jakim musi stanąć polski inwestor, planujący wejście na rynek naszego wschodniego sąsiada. Podjęto również próbę prezentacji wszelkich regulacji, oraz przepisów, o których polski przedsiębiorca powinien wiedzieć, a które są niezbędne do bezproblemowego funkcjonowania na tym rynku. Tematyka niniejszego opracowania jest wynikiem zainteresowania autora niniejszej pracy krajami wschodnimi, ich perspektywami gospodarczymi, kulturą i ogromem szans, które obecnie przed nimi stoją. Zdecydowanie najprężniej rozwijającym się krajem byłego ZSRR jest Ukraina. Specjaliści przewidują, iż w niedalekiej przyszłości ma ona szanse wyprzedzić kraje Europy zachodniej. Dlatego też to właśnie ten kraj, o znacznym potencjale rozwojowym, został wybrany do analizy. Warto przypomnieć, iż to wspólnie z Ukrainą, Polska ma przygotować Mistrzostwa Europy w piłkę nożną EURO 2012. Hipoteza badawcza pracy zakłada, że jedynie proces wprowadzania nowych produktów oparty o prezentowaną metodologię, ma szansę zakończyć się powodzeniem pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject produkt jako element marketingu-mix pl
dc.subject cykl rynkowego życia produktu pl
dc.subject opakowanie pl
dc.subject marka pl
dc.subject wizerunek marki pl
dc.subject jakość pl
dc.subject wprowadzenie nowych produktów na rynek pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject gospodarka Ukrainy pl
dc.subject handel zagraniczny pl
dc.subject podatek VAT pl
dc.subject firma "Fakro" Sp. z o.o. pl
dc.subject wprowadzenie na rynek ukraiński nowego produktu firmy Fakro pl
dc.title Wprowadzenie nowego produktu na rynek ukraiński na przykładzie "Fakro" pl
dc.title.alternative Launching a new product in the Ukrainian market on the example of “Fakro” en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info