Browsing Prace dyplomowe wyróżnione - Pełne teksty - Full text by Subject "marketing terytorialny"

WSB-NLU Repository

Browsing Prace dyplomowe wyróżnione - Pełne teksty - Full text by Subject "marketing terytorialny"

Sort by: Order: Results:

  • Cycoń, Arkadiusz (2012-09-13)
    Niniejsza praca prezentuje, w jaki sposób kreowanie i posiadanie elementów silnej marki wpływa na sukces uzdrowiska działającego na rynku usług turystycznych. W pracy zostały zawarte podstawy teoretyczne dotyczące szeroko ...
  • Orzechowska, Joanna (2013-09-10)
    Miasta i regiony są obecnie takim samym przedmiotem marketingu jak produkt czy usługa, dlatego też kreowanie przez Sądecczyznę unikatowego wizerunku i silnej marki pozwala na wzrost zainteresowania tym regionem wśród różnych ...
  • Popęda, Piotr (2022-07-22)
    Głównym celem niniejszej pracy magisterskiej jest weryfikacja, czy marka miasta ma wpływ na kreowanie rozwoju lokalnego. Hipotezą badawczą jest twierdzenie, że tak w istocie jest, a marketing terytorialny przyczynia się ...

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Info