dc.description.abstract |
Zasadniczym celem opracowania jest próba sformułowania ogólnego zarysu pojęcia reklamy
i treści procesu wpływania na świadomość konsumenta.
Niniejsza praca składa się z części teoretycznej oraz praktycznej. Szczegółowe treści
zamieszczono w trzech rozdziałach.
Rozdział pierwszy, poświęcony jest zagadnieniu reklamy, będącej właściwie
nieodłącznym elementem naszego życia. Przybliżyłem pojęcie reklamy, określiłem funkcje
jakie spełnia oraz wprowadziłem w zagadnienie technik psychologicznych stosowanych
w działalności reklamowej.
Drugi rozdział przybliża pracę urzędu gminy, jego strukturę, główne cele oraz zakres
działalności tej jednostki samorządowej.
Kluczową rolę spełnia rozdział trzeci, gdzie przeprowadzono badanie na grupie
pracowników urzędu gminy.
Po postawieniu hipotezy, spróbowano wyjaśnić jaki wpływ na wybory konsumenckie mają
reklamy. Jako metodę badawczą zastosowano ankietę.
W zakończeniu podsumowano całokształt rozważań na temat reklamy oraz oceniono
prawdziwość postawionej hipotezy badawczej.
Podstawowe informacje, wykorzystane w pracy pochodzą z literatury dostępnej
na rynku wydawniczym, ze stron www, czasopism oraz raportów. Oparto się również
na materiałach dotyczących pracy Urzędu Gminy w Wierzchosławicach. |
pl |