Tematyka pracy dotyczy zagadnienia związanego z promocją reputacji oraz z
metodami i technikami kreowania wizerunku firmy, ze szczególnym uwzględnieniem
wpływu programu lojalnościowego na wzrost zaufania i wzajemnej współpracy.
Na podstawie analizy informacji zawartych w ankietach, możliwym stało się
określenie skutków działania programu lojalnościowego na kreowanie wizerunku. Badania
przeprowadzone zostały w oparciu o ankietę rozdysponowaną pomiędzy wybranych
pracowników firmy oraz jej kontrahentów, a miejscem badania była firma „Wiśniowski”
oraz wybrane punkty detaliczne.
Z analizy zebranych informacji wynika, że program lojalnościowy przyczynia się
do budowania trwałych relacji pomiędzy firmą a jej klientami oraz współpracownikami.
Staje się on również elementem przyczyniającym się do wzrostu satysfakcji ze wzajemnej
współpracy osób w nim uczestniczących, dzięki czemu podejmowane działania mają
zdecydowanie większą szansę powodzenia.
Scope of work-related issue concerns the reputation and promotion of methods and
techniques of creating the corporate image, with particular emphasis on the impact of a
loyalty program to increase trust and mutual cooperation.
Based on an analysis of the information contained in the polls, it has been possible
to determine the effects of a loyalty program for image creation. The research was based
on a questionnaire distributed to selected employees of the company and its contractors,
and the place of study was the company Wiśniowski and selected retail items.
The analysis of the collected information shows that the loyalty program helps to
build lasting relationships between the company and its clients and colleagues. It also
becomes a contributing element to the growth of satisfaction with the mutual cooperation
of the persons involved, so that actions are much greater chance of success.