Analiza sytuacji konkurencyjnej w branży poligraficznej na rynku małopolski jako podstawa wyboru strategii konkurencyjnej firmy Profit Media

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hadrian, Piotr
dc.contributor.author Trzósło, Sławomir
dc.date.accessioned 2014-05-13T09:37:29Z
dc.date.available 2014-05-13T09:37:29Z
dc.date.issued 2004 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7638
dc.description.abstract Przedsiębiorstwo funkcjonujące w gospodarce rynkowej powinno koncentrować swoją uwagę na budowie i wdrażaniu strategii rozwoju polegającej na wyznaczaniu długofalowych celów przynoszących sukces, oraz formułowaniu dostosowanych do sytuacji przedsiębiorstwa i otoczenia, sposobów osiągnięcia celów tego przedsiębiorstwa. Działające na określonych rynkach przedsiębiorstwa, pozostają w stosunkach konkurencyjnych z innymi organizacjami działającymi obok nich na. Stosunki te w głównej mierze zależą od sił konkurencyjnych przedsiębiorstw w porównaniu z siłami reprezentowanymi przez jego konkurentów na danym rynku. Ciągłe zmiany jakie dokonują się na rynkach wymagają od przedsiębiorstw ciągłego analizowania sytuacji. Tematem niniejszej pracy jest analiza sytuacji konkurencyjnej. Ze względu na znaczenie dla działalności przedsiębiorstwa, jak również ze względu na zainteresowania autora, w pracy omówiono ten nieodzowny element działalności gospodarczej na coraz bardziej konkurencyjnym rynku poligraficznym. W warunkach rosnącej niepewności i ryzyka, wypracowano pewne metody i techniki ułatwiające analizę sytuacji konkurencyjnej. Celem pracy jest przeprowadzenie analizy sytuacji konkurencyjnej w branży poligraficznej na rynku małopolski, przy pomocy wybranych metod analizy oraz zaprezentowanie możliwości wykorzystania wyników tej analizy do podejmowania decyzji strategicznych w firmie Profit Media. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject konkurencja przedsiębiorstw pl
dc.subject konkurencja polipolistyczna pl
dc.subject monopol pl
dc.subject oligopol pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject strategia konkurencji pl
dc.subject branża poligraficzna pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.title Analiza sytuacji konkurencyjnej w branży poligraficznej na rynku małopolski jako podstawa wyboru strategii konkurencyjnej firmy Profit Media pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info