Abstract:
Celem pracy jest stworzenie kampanii reklamowej dla sklepu rowerowego. Sklep rowerowy wybrano jako podmiot badań ze względu na to, że zainteresowanie sportem z roku na rok wzrasta. Praca składa się z trzech rozdziałów. Dwa z nich są rozdziałami teoretycznymi napisanymi na podstawie literatury z zakresu marketingu. Rozdział trzeci to rozdział praktyczny. W rozdziale pierwszym przedstawiono reklamę jako jeden z instrumentów zarządzania marketingowego. Pokrótce opisano istotę oraz funkcję procesu zarządzania marketingowego, natomiast dużo miejsca poświęcono samej reklamie, środkom jej przekazu, oraz wadom i zaletom różnych mediów w reklamie. W rozdziale drugim opisano wszystko to co związane jest z systemem planowania kampanii reklamowej. W pierwszej części przedstawiono poszczególne etapy planowania tejże kampanii. Koniec tego podrozdziału to opis organizacyjnych i metodycznych podstaw planowania kampanii reklamowej. Rozdział praktyczny sporządzono na podstawie danych uzyskanych z firmy oraz własnych obserwacji. Rozpoczyna się on od charakterystyki działalności prowadzonej przez podmiot badań. Zanim zacznie się projektować nową kampanie należy najpierw ocenić skuteczność dotychczasowych działań reklamowych, co uczyniono w jednym z podrozdziałów. Główna część rozdziału stanowi projekt kampanii reklamowej dla sklepu rowerowego.