Abstract:
W pracy zostały przedstawione zagadnienia związane z sektorem małych i średnich przedsiębiorstw oraz handlem elektronicznym. Mają one na celu przybliżyć szanse i możliwości jakie oferuje temu sektorowi Internet. Dodatkowo opisany został sam proces zakładania firmy, a także formy jej późniejszego wspierania i finansowania. Każda firma powinna posiadać własną strategię, gdyż to od niej w znacznym stopniu zależy jej sukces, dlatego też w rozdziałach I i II poruszono zagadnienia związane z tematyką strategii, modeli biznesowych oraz promocji. Obecnie PlakArt.pl stoi przed dylematem wyboru właściwych strategii działania. Dzięki ich odpowiedniemu opracowaniu będzie miał szanse na rozwój. Bez dobrej strategii przedsięwzięcie to może nie zostać w pełni zrealizowane. Z tego też względu, w rozdziale ostatnim została podjęta próba oceny sytuacji firmy, jej mocnych i słabych stron oraz szans i zagrożeń na nią czekających. Została także przedstawiona skrócona wersja możliwych strategii jej działania.